minimum payne Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Nix det fulgte ikke med noe slikt program. har ikke sett noe slikt på hjemmesiden til epox. Lenke til kommentar
gorg Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 jaja, kommer nok over det i gledes rusen av ytelsen av epox kortet kommer:) hvor lang tid tror dere det tar før det kommer til nordnorge? største fordelen ved å bo i det kalde nord er kald luft til OC:) Lenke til kommentar
[E.T]SomEThinG Skrevet 2. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2002 Lucky pig :razz: Lenke til kommentar
gorg Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 skal gjøre deltaen mer støysvak ved å kjøpe en Tt volt stiller... så det blir oc snart, når jeg får kortet... Lenke til kommentar
[E.T]SomEThinG Skrevet 2. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2002 Du hadde bestillt kortet ja? Gleder mich till das überphet sommer mit lots of oc Mulig jeg bestiller et passive memmory cooling kit jeg og, til GTS-kortet... Lenke til kommentar
gorg Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 du skal ha det på radeon også? jeg kan jo feste deltaen på 3dkortet ditt for maks oc.... Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Har spekulert de siste dagene på hvorfor jeg ikke klarer å overklokke fsb til mere enn 170mhz, selv om jeg økte volt på både cpu og ram, da jeg nettopp kom på- rammen står jo på turbo settings- selv om det er en cas 2,5 ram. Når jeg kommer hjem ikveld skal jeg sjekke om fsb går høyere med fast settings istedenfor. Beste 3dmark til nå var 8942 men jeg hadde ikke stabil maskin i lengden. Hvor mye fsb tror dere ati 8500 kortet mitt tåler? samme med hdiskene? Lenke til kommentar
gorg Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 kan man sette på en t-bred cpu på moboet? Lenke til kommentar
galdurah Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Såg at mange av testane på nettet nytta epox 8k3a+ mobo til deira review av tbred. Gledar meg også til å tyne min tb1400 ahyrja "y" med dette hk i morgon... Ligger og ventar på meg på posten.... Sammen med ei Thermalright AX-7 vifte skal eg klare ihvertfall 1.7 ghz. Steike kor eg gledar meg til i morgon... moa Lenke til kommentar
gorg Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 må vente i over ei uke for å tyne min t-bird med epox mobo:( men gleder meg til det da...:smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå