Togo Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Tenkte det kanskje hadde vaert litt kult at forfatterne/anmelderne hadde et portrett av seg (sann som hw.no har). Regner med at dette ikke blir et stort hinder i denne digitale verden? Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Ja enig! Det hadde vært kult og interessant! Lenke til kommentar
TST Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Vi har planer om noe lignende på Gamer.no også. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 *Host* Ser dere har slike svart/hvitt tegninger i blogspoten paa forsida, men jeg er liksom ikke satisfied Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Liker de tegningene av forfatterne i bloggen. Når det gjelder å få bilder inn i alle artikler er jeg ikke så sikker, føler det holder med at vi bare kan trykke på navnet de som vil se bilde. (Vet det kommer en profil til hver skribent en gang). Føler ikke at det vil passe inn i gamer.no's oppbygning av artikler og lignende å legge det rett inn i de forskjellige tekstene. Endret 8. juni 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Om de bildene i bloggen faktisk ligner på folka, er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 De gjør det . Det er lettere karikaturiske tegninger av de mener jeg å huske . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå