sKRud Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 HVa er hoved forskjellen mellom SD kort og MCC ?eller er det noen forskjell? Lenke til kommentar
slimboy Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Det er litt forskjell, selv om de er noen duppedingser som tar dem om hverandre. feks min kortleser, mine qteks og videokamera tar begge deler, mens madamen sin nokia 6230 og min gamle Siemens SL45 tok bare mmc, om dette kommer av at MMCer omtrent 1-2 mm tynnere enn SD vet jeg ikke, men de er ikke helt like, sikkert derfor de også har 2 forskjellige navn. Vedr hastigheter ol antar jeg at SD har noen fordeler da det er mest produkter som spiser SD, spes mange digitalkamera og PDA'r, og da er jo jaget der med 80x hastigheter mm, SD har vel også kommet opp i 1GB brikker, mens MMC har jeg ikke sett større en 128 Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 har sett både 256 og 512 MCC, mener jeg.. Jeg blir litt irritert over at nokia lager produktene sine slik at man må kjøpe nytt minne til dem... Men det er jo endel av gamen å melke kua for det den er verdt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå