hereng Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hei. Jeg driver og skal prøve og få til noen MySQL greir til hjemmesiden min. Derfor lurer jeg på om det er noen som veit om hvordan man kan få installert et program som gjør at man kan vise siden jeg har laget pg eventulet prøvd den? Hvis ikke det går så kanskje det er noen spm vet om det gratis web hostings sted som støtter mySQL hvor jeg kan teste den. Takker for svar! //Petter Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 På www.freesql.org kan du få gratis MySQL. tillater tiktignok ikke forum-databaser, men det meste annet funker utmerket Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Du kan faa gratis MySQL hosting paa Websentralen.com ogsaa. Gir deg opp til 3 MySQL-databaser som du kan bruke til hva du vil som krever det. Du får 10MB plass pr. database med maks 1000 spørringer pr. time. Lenke til kommentar
hereng Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Sorry, men er litt ny på dette her. Hvordan funker dette på webcentralen når jeg skal legge ut et forum? //Petterbb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå