Gå til innhold

Manglende sekvenser i Half-Life 2?

Anbefalte innlegg

I mulige expansion packs, vil et besøk til Xen bli nødvendig? Eller er det bare en ubetydelig mellomstasjon mellom jorda og der Combine kommer fra (hva det nå heter).

Jeg syns mye av stemnigen i HL1 var på grunn av Xen. De halvflashene, der man vekslet mellom å være i Xen og nede i laben. Spennende stemning med de sveveøyene og greier i Xen. Det hadde ihvertfall ikke skadet om Expansion Packs blir lagt til et noe eksotisk miljø, kanskje et besøk i Combines "hjemland"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[iC,27/11/2004 : 21:13]
forhåpentligvis gratis over steasm for eiere av HL 2 :) )

HAHA!

Jau jau! Og det tror du?

Av alle spill utviklere i hele verden så tror du at VALVE vil komme til å gi ut en GRATIS expansion?

Å neida, det komer nok aldri til å skje, ikke så lenge jeg lever, i allefall...

EDIT: Noe annet som jeg synes mangler er den OICW lignende rifla!

Desto flere våpen, desto bedre!

Når et våpen er dårlig, hva betyr det? Bare å bruke et annet vel!

Det er jo egentlig bedre å ha 10 våpen, hvor 5 av dem er perfekte, enn å ha kun 5 våpen, hvor alle er perfekte!

For de som lurer, en OICW ser slik ut:

oicw033002bg.jpg

Half-Life 2 etterligningen skulle se slik ut:

oicw.jpg

Syns det ser stygt ut et. Ser ut som en to etasjes Famas :p Men den har sikkert mye ammo siden den har 2 magasin. Dessuten sa eg "forhåpentligvis". Men eg tviler på at det skjer. Men Deleted Scenes var jo med på CZ da ;)

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Men den har sikkert mye ammo siden den har 2 magasin.

Tja... det er separate magasin på OICW:

1 for rifle-delen (20/30 stk 5.56mm NATO FMJ)

1 for granatkaster-delen (6 stk 20mm granater)

tror ikke det hadde spilt så mye rolle.

OICW er som kjent ikke ferdig utvilket og er i prototype-stadiet med flere produsenter som bidragsytere.

Den som man har sett mest er Heckler & Koch sin variant.

Vil du ha mer ammo må du ha en G11 - 45 eller 50 skudd per magasin :love:

Kom an Valve: noe for OpFor 2 ;)

Edit: rettet opp antall skudd i magasinet for G11.

Endret av Cybermantix
Lenke til kommentar
Men den har sikkert mye ammo siden den har 2 magasin.

Tja... det er separate magasin på OICW:

1 for rifle-delen (20/30 stk 5.56mm NATO FMJ)

1 for granatkaster-delen (6 stk 20mm granater)

tror ikke det hadde spilt så mye rolle.

OICW er som kjent ikke ferdig utvilket og er i prototype-stadiet med flere produsenter som bidragsytere.

Den som man har sett mest er Heckler & Koch sin variant.

Vil du ha mer ammo må du ha en G11 - 90 skudd per magasin :love:

Kom an Valve: noe for OpFor 2 ;)

Eksploderende patroner? Det var noe nytt. Kult! Da er det synd de fjernet den :(

Lenke til kommentar
Sekvensen der en strider knuser veggen og stikker hodet inn i Kleiners lab er også fjernet. Også turen til Air Exchange har blitt kuttet ut.

MVH Audun

Lurer på når i spillet den scenen i dr. kleiners lab skulle vært :hmm: SMG'en som du får av Alyx der får du ganske tidlig i spillet...

Lenke til kommentar
Sekvensen der en strider knuser veggen og stikker hodet inn i Kleiners lab er også fjernet. Også turen til Air Exchange har blitt kuttet ut.

MVH Audun

Hvis jeg husker riktig, var det noe med at du kunne dytte skjermen og Dr. Kleiner advarte deg om at du skulle være forsiktig.

Lenke til kommentar

MVH Audun

Hvis jeg husker riktig, var det noe med at du kunne dytte skjermen og Dr. Kleiner advarte deg om at du skulle være forsiktig.

Du kan få dr. Kleiner til å be deg være forsiktig nå og.

Lenke til kommentar

MVH Audun

Rart, ikke hos meg :ermm:

Lenke til kommentar

MVH Audun

Rart, ikke hos meg :ermm:

Finn f.eks. en dataskjerm der og kast litt rundt på den så sier han det.

Lenke til kommentar

MVH Audun

Lurer på når i spillet den scenen i dr. kleiners lab skulle vært :hmm: SMG'en som du får av Alyx der får du ganske tidlig i spillet...

Det ble garantert byttet ut mot den scene vi NÅ har med DOG, siden det er da vi må stikke av.

Om det er slik, er jeg glad for at vi har den scene som vi har nå. :)

Lenke til kommentar
[iC' date=29/11/2004 : 15:48]

MVH Audun

Det ble garantert byttet ut mot den scene vi NÅ har med DOG, siden det er da vi må stikke av.

Om det er slik, er jeg glad for at vi har den scene som vi har nå. :)

Men det der var jo i dr. Kleiners lab.

Lenke til kommentar
Eksploderende patroner? Det var noe nytt. Kult! Da er det synd de fjernet den :(

Kun de 20mm granatene som eksploderer. Rifle-delen skyter standard 5.56mm NATO Full Metal Jacket (standard panserbrytende).

Nok gunchat :p

høh, "standard panserbrytende" du liksom :whistle:

check your facts mister..

Traptown og Ravenholm er vel samme sted,

på de promo videoene nevner de at Traptown er full av feller som er

laga av han presten slik som i Ravenholm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...