Playmofetish Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg har lagt merke til at flere av trailerne/teaserne og tidlig utgitte screenshots viser scener som ikke finnes i den ferdige utgaven av Half-Life 2. Jeg har rundet spillet, så det vet jeg. Men dette er jo bare normalt! Spillet var jo ikke ferdig "kuttet" da disse trailerne ble lagt ut osv, så om noe er borte er jo ikke usannsynlig. Jeg har spesiel merket meg dette bildet: Er det noen andre bilder/sekvenser noen av dere savner? Og mulige spekulasjoner rundt hvorfor dette har blitt fjernet. Bildet over minner meg om disse hakke-monstrene som tyter opp av gulvet i Half-Life, der du må løpe som en gal gjennom hele rommet for å komme unna. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Synest å huske ett oppdrag på en rød båt... fant bilde: Endret 27. november 2004 av Prebo Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Både den scenen der og våpenet combine fyren holder ble fjernet. Vet ikkje hvorfor, men det kan ha hatt noe med tyveriet av kildekoden. Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Flesteparten av E3 trailerne er ikke med. Foreksempel Ravenholm. Var ikke noen soldater der, du kunne heller ikke kaste en granat under et bygg som da skulle sprenge å lande oppå en kar. Klærne til Alyx er også annerledes. Det er heller ikke noen havn du skal gå på... Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 denne med er fjernet Lenke til kommentar
Cybermantix Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Kanskje de "manglende" greiene enten er forkastet grunnet endringer i historien, balansering, erstattet av nydesignede elementer eller problemer med å få ting til å fungere skikkelig dynamisk. (Hele E3-demoen var STERKT scriptet, ikke uvanlig med demo-videoer av spill så tidlig i produksjonsprosessen). Husker bilder av Quake 3 betaen der man hadde ett våpen som det sto "Glack" på med store røde bokstaver, det var bare en "placeholder" inntil den endelige våpenmodellen var klar. Eller kanskje de bare sparer på tinga til cash-in expansion pack'ene Selv syntes jeg tyveriet av kildekoden var en beleilig unskylding for å utsette spillet enda mer... Sikkerheten var litt VEL lax syntes jeg... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Selv syntes jeg tyveriet av kildekoden var en beleilig unskylding for å utsette spillet enda mer... Sikkerheten var litt VEL lax syntes jeg... Vel, det du syns og sannheten er vel to helt forskjellige historier... Endret 27. november 2004 av TCi Lenke til kommentar
Cs-mannen Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Flesteparten av E3 trailerne er ikke med.Foreksempel Ravenholm. Var ikke noen soldater der, du kunne heller ikke kaste en granat under et bygg som da skulle sprenge å lande oppå en kar. Dt du pratr om der er Traptown, ikke Ravnholm... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Flesteparten av E3 trailerne er ikke med.Foreksempel Ravenholm. Var ikke noen soldater der, du kunne heller ikke kaste en granat under et bygg som da skulle sprenge å lande oppå en kar. Dt du pratr om der er Traptown, ikke Ravnholm... Og det "bygget" var vel en kontainer... Jeg visste at det var flere ting som manglet, men jeg synes det er fint at dere hentet fram alt det! Nå husker jeg hvor mye som manglet! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 [iC' date=27/11/2004 : 18:47] Flesteparten av E3 trailerne er ikke med.Foreksempel Ravenholm. Var ikke noen soldater der, du kunne heller ikke kaste en granat under et bygg som da skulle sprenge å lande oppå en kar. Dt du pratr om der er Traptown, ikke Ravnholm... Og det "bygget" var vel en kontainer... Jeg visste at det var flere ting som manglet, men jeg synes det er fint at dere hentet fram alt det! Nå husker jeg hvor mye som manglet! Ja, det var det. Har sett den filmen, kult når den combine stormer døren selvom den er barikadert. Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg og savnet disse tingene, jeg venta i spenning hva som skulle skje med deg etter at den soldataen ble spiddet av den blå greia. Men jeg spilte igjennom det, men ikke noe blått monster. Dette var dårlig. Håper det kommer i muligens addons eller i 3 eren. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg og savnet disse tingene, jeg venta i spenning hva som skulle skje med deg etter at den soldataen ble spiddet av den blå greia. Men jeg spilte igjennom det, men ikke noe blått monster. Dette var dårlig. Håper det kommer i muligens addons eller i 3 eren. Kan godt hende det kommer i en expansion pack Og tipper man bare skulle løpe som en gal uannsett. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 bare det ikke blir som ravenholm... ingen ammo Lenke til kommentar
Cybermantix Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Selv syntes jeg tyveriet av kildekoden var en beleilig unskylding for å utsette spillet enda mer... Sikkerheten var litt VEL lax syntes jeg... Vel, det du syns og sannheten er vel to helt forskjellige historier... Og hva som er sannheten kan være en helt annen ting enn det du syns... slik kan man holde på i en evighet... Jeg uttrykte kun mitt synspunkt... Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 bare det ikke blir som ravenholm... ingen ammo Hørt om gravity-gun? Jeg lo godt gjennom hele Ravenholm, virkelig det brettet der The Manipulator kommer godt til nytte Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Leste nettopp en artikkel om det der, husker bare ikke helt hvor... Flere ting er blitt kuttet med vilje for å oppnå kvalitet på det som er istedet for flere halvferdige sekvenser som ikke passer inn i spillet. Gabe Newell skal selv ha sagt at "det spiller ingen rolle hva som blir fjernet så lenge det som er igjen til slutt er bra". Dette må jeg faktisk si meg enig i. Vi må slutte å henge oss opp i hva som er blitt kuttet og heller glede oss over det mesterverket som jo HL2 er blitt til slutt. Personlig mener jeg det er det beste spillet noensinne. Selv om sekvenser er blitt kuttet. Sannsynligvis kommer det jo ekspansjonspakker også, så vi har flere gode ting i vente. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Leste nettopp en artikkel om det der, husker bare ikke helt hvor... Flere ting er blitt kuttet med vilje for å oppnå kvalitet på det som er istedet for flere halvferdige sekvenser som ikke passer inn i spillet. Gabe Newell skal selv ha sagt at "det spiller ingen rolle hva som blir fjernet så lenge det som er igjen til slutt er bra". Dette må jeg faktisk si meg enig i. Vi må slutte å henge oss opp i hva som er blitt kuttet og heller glede oss over det mesterverket som jo HL2 er blitt til slutt. Personlig mener jeg det er det beste spillet noensinne. Selv om sekvenser er blitt kuttet. Sannsynligvis kommer det jo ekspansjonspakker også, så vi har flere gode ting i vente. ...and that's the end of this topic. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Leste nettopp en artikkel om det der, husker bare ikke helt hvor... Flere ting er blitt kuttet med vilje for å oppnå kvalitet på det som er istedet for flere halvferdige sekvenser som ikke passer inn i spillet. Gabe Newell skal selv ha sagt at "det spiller ingen rolle hva som blir fjernet så lenge det som er igjen til slutt er bra". Dette må jeg faktisk si meg enig i. Vi må slutte å henge oss opp i hva som er blitt kuttet og heller glede oss over det mesterverket som jo HL2 er blitt til slutt. Personlig mener jeg det er det beste spillet noensinne. Selv om sekvenser er blitt kuttet. Sannsynligvis kommer det jo ekspansjonspakker også, så vi har flere gode ting i vente. Fint ordtak Og du har nok rett, det kommer sikkert en expansion pakke.(forhåpentligvis gratis over steasm for eiere av HL 2 ) Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 bare det ikke blir som ravenholm... ingen ammo worst scenario det.satt første gang med full lyd of mørkt rom ble onkli redd når de raske tingene kom.deilig når jeg fikk hagla Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) forhåpentligvis gratis over steasm for eiere av HL 2 ) HAHA! Jau jau! Og det tror du? Av alle spill utviklere i hele verden så tror du at VALVE vil komme til å gi ut en GRATIS expansion? Å neida, det komer nok aldri til å skje, ikke så lenge jeg lever, i allefall... EDIT: Noe annet som jeg synes mangler er den OICW lignende rifla! Desto flere våpen, desto bedre! Når et våpen er dårlig, hva betyr det? Bare å bruke et annet vel! Det er jo egentlig bedre å ha 10 våpen, hvor 5 av dem er perfekte, enn å ha kun 5 våpen, hvor alle er perfekte! For de som lurer, en OICW ser slik ut: Half-Life 2 etterligningen skulle se slik ut: Endret 27. november 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå