mix master Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 jeg har fått vite om denne siden i dag er det noe å stole på har lyst på en gratis s700i Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 hoff, du er ikke den eneste som har sport om dette.. ja du betaler 40£ eller 40$ åsså får du en s700.. tenk deg om! hadde ALDRI stolt på slikt tull Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 For å si det på én måte, du kommer aldri til å få en s700 derfra. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 For å si det på én måte, du kommer aldri til å få en s700 derfra. Ikke tull nå!?!? Bestillte nettopp jo!! Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 du får mobilen når den ene lista på 31 personer er full...viss du står først på "ut-lista" tar jo evigheter! jeg dropa det... Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Høres noe for godt til å være sant så er det som regel det. Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hehe at folk ikke lærer. Er nettopp 70000 mennsker som har tapt 1 milliard kroner på pyramidespill her hjemme, også leter man i utlandet etter nye pyramider å kaste bort pengene sine på. Hvis du har for mye penger, send de til meg, så skal jeg IKKE sende deg en s700i jeg heller. Da går i hvertfall pengene til en her hjemme . Send meg en PM for kontonummer Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hehe at folk ikke lærer. Er nettopp 70000 mennsker som har tapt 1 milliard kroner på pyramidespill her hjemme, også leter man i utlandet etter nye pyramider å kaste bort pengene sine på. Hvis du har for mye penger, send de til meg, så skal jeg IKKE sende deg en s700i jeg heller. Da går i hvertfall pengene til en her hjemme . Send meg en PM for kontonummer Muahahaha, genialt! Lenke til kommentar
Algron Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hehe at folk ikke lærer. Er nettopp 70000 mennsker som har tapt 1 milliard kroner på pyramidespill her hjemme, også leter man i utlandet etter nye pyramider å kaste bort pengene sine på. Hvis du har for mye penger, send de til meg, så skal jeg IKKE sende deg en s700i jeg heller. Da går i hvertfall pengene til en her hjemme . Send meg en PM for kontonummer lol :!: Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Vel det heter vel: "If it looks like a duck, walks like a duck and acts like a duck, then its probably a duck." Eller no sånn, vel poenget er iallefall at det nok er lureri... Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Er så latterlig mange naive folk. Mye penger å tjene på de om man ikke eier hemninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå