Gå til innhold

bør jeg kjøpe noe her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe at folk ikke lærer. Er nettopp 70000 mennsker som har tapt 1 milliard kroner på pyramidespill her hjemme, også leter man i utlandet etter nye pyramider å kaste bort pengene sine på. Hvis du har for mye penger, send de til meg, så skal jeg IKKE sende deg en s700i jeg heller. Da går i hvertfall pengene til en her hjemme :p . Send meg en PM for kontonummer :D

Lenke til kommentar
Hehe at folk ikke lærer. Er nettopp 70000 mennsker som har tapt 1 milliard kroner på pyramidespill her hjemme, også leter man i utlandet etter nye pyramider å kaste bort pengene sine på. Hvis du har for mye penger, send de til meg, så skal jeg IKKE sende deg en s700i jeg heller. Da går i hvertfall pengene til en her hjemme :p . Send meg en PM for kontonummer :D

Muahahaha, genialt!

Lenke til kommentar

lol :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...