Trancton Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 ...dersom det er mulig.... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 les i manualen, du.. Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 29. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2002 Har heldigvis ikke betalt for spillet, så den har jeg ikke. ...og du kan bare spare deg for noe moralpreken om spillindustrien og penger etc. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Du må ha Uzi'n, såvidt jeg vet. Og så bare "ser" du til siden, når du kjører. Og skyter. Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Jeg tror årsaken til at han sa at du måtte se etter i boka var at han skjønte at du hadde stjålet det. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Tror egentlig psilocybe bare plager'n litt... Men fysj! Kan'ke ha ULOVLIG tilegna versjon av GTA3! Huff&æsj! "Do not preach what you practice." Lenke til kommentar
Sleepwalker Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Du må få tak i en uzi grabbe en bil se til siden og trykk på skyteknappen O hvis det er på playstation! Ganske Tøft:) Lenke til kommentar
Adelsten Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 du må gå inn på controlls på main menu og sjekke hva du har på "Look right" og på "Look left" så inn i spillet igjen så må du ha en uzi og sette deg i en bil å trykke på den knappen du binda look left til å skyte. [ Denne Melding var redigert av: Adelsten på 2002-06-01 23:19 ] Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Quote: Den 2002-05-29 23:21, Trancton skrev:Har heldigvis ikke betalt for spillet, så den har jeg ikke. ...og du kan bare spare deg for noe moralpreken om spillindustrien og penger etc. siden du ikkje bryr deg om dei så bryr me oss ikkje om deg :| Lenke til kommentar
AMDXP Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 D e jo samme fan om man kjøper spillet eller brenner d. La gutten være i fred! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå