retry Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hei.. jeg driver å leker meg med servere... Og vil gjerne lære meg å sette opp en fullkommen webhost server.... Men jeg trenger et kontrollpanel... Har jo sett litt på cpanel.. men blir mer enn litt for dyrt for meg... er det noen som veit om et godt WHM kontrollpanel? Takk:) Lenke til kommentar
retry Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Ingen som kan svare meg på det? Lenke til kommentar
gather Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Vet ikke helt men tror du kanskje ville fått bedre svar et sted i programmeringsdelen Kanskje i php Lenke til kommentar
ftpman Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hei.. jeg driver å leker meg med servere... Og vil gjerne lære meg å sette opp en fullkommen webhost server....Men jeg trenger et kontrollpanel... Har jo sett litt på cpanel.. men blir mer enn litt for dyrt for meg... er det noen som veit om et godt WHM kontrollpanel? Takk:) Du kan bruke cpplus (www.cpplus.info) eller webmin m/virtualmin disse er gratis/billig Lenke til kommentar
retry Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Tusen takk:) dette hjalp Lenke til kommentar
retry Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Nei ftpmann.. det er ikke gratis så vidt jeg kan se Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Nei ftpmann.. det er ikke gratis så vidt jeg kan se Webmin er gratis, sjekk ut sida deres www.webmin.com Finnes veldig mange tilleggmoduler for all slags funksjonalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå