Gå til innhold

Pcen slår seg av

Anbefalte innlegg

:mad: Nå er jeg sinsykt sur.

Jeg er desperat etter hjelp. :ohmy:

Pcen bare slår seg av når jeg f.eks spiller, er på nettet og nå hele tiden.

Etter den har slåt seg av, må jeg slå av strømmen og vente litt og så slå den på igjen. :hrm:

Dette problemet begynte etter jeg kjøpte meg nytt hovedkort og kabinett.

psu : 360w

men kan noen hjelpe meg jeg har hatt dette problemet i over 2 månder :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan kanskje tyde på strømforsyningen, i og med at du må koble fra nettspenningen og vente litt før du slår den på.

Strømforsyninger har en sikring som slår av strømforsyningen hvis det trekkes for mye strøm, for at du skal få starte den igjen må du trekke ut kontakten og vente en liten stund før du setter den i igjen, akkurat slik som du beskriver.

Hvis du har tilgang til en større strømforsyning ville jeg anbefale å teste med den. Hva slags komponenter har du i maskinen?

Lenke til kommentar
Kan kanskje tyde på strømforsyningen, i og med at du må koble fra nettspenningen og vente litt før du slår den på.

Strømforsyninger har en sikring som slår av strømforsyningen hvis det trekkes for mye strøm, for at du skal få starte den igjen må du trekke ut kontakten og vente en liten stund før du setter den i igjen, akkurat slik som du beskriver.

Hvis du har tilgang til en større strømforsyning ville jeg anbefale å teste med den. Hva slags komponenter har du i maskinen?

Ja.. det tror jeg er problemet også

Lenke til kommentar

hovedkort: abit nf7- s2g

cpu: xp 2100+

ram: 2 x 256mb

hdd : maxtor 80 gb , ibm 60gb

skjermkort: ti4800-se 128mb (creative)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...