kake_fredrik Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hei Hei! Jeg lurte på hva det programet het hvor du flasha bios i Windows? har søkt som et svin her å har ikke funnet noe noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 prøv hos hk produsenten Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Det finnes ikke et generellt program for alle hovedkort, men ange produsenter har et system for dette. Jeg personlig annbefaler det dog ikke. akurat hovedkort-BIOS bør flashes fra DOS for å utelukke diverse muligheter for at det oppstår feil. -Stigma Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 hmm mener at sist gang så brukte jeg, DFI sitt program. Nei! epox har ikke Program for flashing i windows! Jeg er nødt til og flashe i windows p.g.a jeg har ikke diskett stasjon Lenke til kommentar
Skeetzoid Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Ikke flashe i fra DOS pga at man ikke har floppy drive ? ... antar du har en optisk drive ? Er det ikke bare brenne en bootbar cd med flasheprog og bios .... eneste er vel at du ikke kan lagre gammel bios.... Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Ikke flashe i fra DOS pga at man ikke har floppy drive ? ... antar du har en optisk drive ? Er det ikke bare brenne en bootbar cd med flasheprog og bios .... eneste er vel at du ikke kan lagre gammel bios.... kan jo gjøre det også, men syntes det var så greit og flashe i windows! Lenke til kommentar
Doleo Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Abit har i allefall et program som gjør at du kan flashe hovedkortene deres i windows. Du finner det www.abit.com.tw Lenke til kommentar
Skeetzoid Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 joa klart det er greitt å flashe bios i windows. Gjorde det forøvrig selv for en liten halvtime siden og det gikk jo helt greitt. Har for øvrig Asus hk selv .... og hatt litt kødd med en ny bios som er sluppet. Frem med pekefingeren litt her nuh. Dritt på draget mange ganger selv. Men det er veldig lett å fikse i stykker ting ved å leke med bios oppdateringer. Men for dems som liker å dille med slikt så er jo heller ikke det noe problem. Hotswapping av bios har jo litt høy nerde faktor f.ex ( been there done that liksom) Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Epox har jo MagicBios, gjør flashing enkelt frå windows. Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Epox har jo MagicBios, gjør flashing enkelt frå windows. å? jeg har lett igjenom epox sine sider men finner det ikke. har du en link? jeg har også søkt på google for opp masse men finner ikke noe download link Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Epox har jo MagicBios, gjør flashing enkelt frå windows. å? jeg har lett igjenom epox sine sider men finner det ikke. har du en link? jeg har også søkt på google for opp masse men finner ikke noe download link Den er med cd'en du fikk med hk'et, var det hos meg iallefall. Finner den desverre ikkje på nettet eg heller. Kan sende den på mail, send ein PM Mvh Espen Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Men for dems som liker å dille med slikt så er jo heller ikke det noe problem. Hotswapping av bios har jo litt høy nerde faktor f.ex ( been there done that liksom) Hehe ... De som ikke kan flashe riktig fra diskett er jo rene spesialister i HotSwapping hehe.. hehe.... Lenke til kommentar
Falkers Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Magic BIOS v1.7 kan du finne her>> http://www.epox.com/USA/article.asp?ID=171...upportlinks=YES Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå