Upsaker Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 takk for tipsene! Jeg la inn skjermkort driver på nytt og skrudde av vpu recovery... Ser ut som det funker Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 prøv å skru av vpu recovery... kjempe smart, årets forslag, etc etc. Du er klar over at hvis du slår av VPU recover, så avsluttes ikke GPU krevende programmer for å hindre skadelige temperaturer på GPUen? evt restart av PCen? og VPU recover har ingenting med artifacts å gjøre. For min del ser det ut som varmeproblem. Kan hende det er greit med temp nå, men FØR, kunne det ha skjedd en liten korupsjon av filene i cs mappa di. Enten det, eller så er det rett og slett varme problem. du er klar over at vpu recover programmet er fuuuuull av bugs, og har sett i flere tilfeller at denne kan kicke inn randomly uten at det er noen feil i det hele tatt.. ? Lenke til kommentar
k3rm0r Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hei !Er det veldig varmt i kabinettet ditt ? Har spilt cs i flere år kan huske noe lignende når jeg har overklokket litt men som du selv skrev så skjer dette bare i cs . Har du testet med noen 3dmarks programer ? lol overclocke gpu til CS :S Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Lagrer ikkje HL bilder som JPG om du bruker F5? Lite tips. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg har et problem, når jeg spiller cs (og bare cs), så kommer det VPU Recovery, og når cs kommer opp igjen, får jeg firkanter med inverterte? farger.. Se her; Cs bilder (sorry at de er i bmp format) sånn litt offtopic.. er den feteste "versjonen" av cs jeg har vært borti.. haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå