Upsaker Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Jeg har et problem, når jeg spiller cs (og bare cs), så kommer det VPU Recovery, og når cs kommer opp igjen, får jeg firkanter med inverterte? farger.. Se her; Cs bilder (sorry at de er i bmp format) Endret 27. november 2004 av Jurgis Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 du har skrivd at det er cs: s jo Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 ke me å forminske bilde 10 hakk da? Lenke til kommentar
AndrewL Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hei ! Er det veldig varmt i kabinettet ditt ? Har spilt cs i flere år kan huske noe lignende når jeg har overklokket litt men som du selv skrev så skjer dette bare i cs . Har du testet med noen 3dmarks programer ? Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 prøv å skru av vpu recovery... Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 cs:s er vel counter-strike source, foreslår at du endrer topic da dette ikke er tilfelle. Dette ser ut som et overklokket kort. Hvis det ikke er slik ville jeg åpnet opp kabinettet, støvsugd, deretter kjørt CS MED ÅPENT KABINETT. Oppstår problemet fremdeles? Lenke til kommentar
WikingTOR Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 dette er temmlig sikkert varme. ta ut kortet, få det rent for støv, spesielt i alle kanaler på heatsinken, dette vil nok hjelpe Lenke til kommentar
neb Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) ke me å forminske bilde 10 hakk da? [frekkhet]hva med å slutte å være pirke tryne, å heller svare på spørsmålet![/frekkhet] har hatt samme problemer, men som sagt, kun med CS.. det jeg måtte gjøre var å disable fullskjerm 3d, på fargemenyen til ATI kortet mitt.. etter dette har jeg ikke opplevd et tilfelle av "VPU Recovery failed" meldinger! prøv, kansje det funker! mvh bigben Endret 27. november 2004 av bigben247 Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Han kjører vanlig CS. Skjermen hans skrur seg av innimellom så han må restarte og. Selv har jeg aldri opplevd lignende.. Skjønner lite.. Ingen overklokk, ikke modd av noe slag. Ba han prøve omegadriverne jeg. Skal sjekke resultat etterpå.. Jeg er hans bror se Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 :s er en liten smiley da sikkert. Men VPU recover kommer jo når kjernen ikke svarer lenger, og det kan komme av for høy klokking. Men siden det ikke er tilfelle, så er det sikkert varme. Sjekk temp som sagt. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 :s er en liten smiley da sikkert. Men VPU recover kommer jo når kjernen ikke svarer lenger, og det kan komme av for høy klokking. Men siden det ikke er tilfelle, så er det sikkert varme. Sjekk temp som sagt. Litt rart med mye varme, fordi det er vel 4 vifter + en kobberkjøler på skjermkort... Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Er ikke spesielt varmt i kabinettet... Aida32 Motherboard: 39 CPU: 45 Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 39 grader på motherboard er vel system temp? det var jo veldig høyt, min ligger på 25-27 nå i disse vintertider Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Omnikron: Min ligger på 40 C konstant Lenke til kommentar
WikingTOR Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 hvilken driver bruker du,, cat 4.12 er de beste for hl2/cs:s Lenke til kommentar
Jon A. Feet Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 ke me å forminske bilde 10 hakk da? [frekkhet]hva med å slutte å være pirke tryne, å heller svare på spørsmålet![/frekkhet] har hatt samme problemer, men som sagt, kun med CS.. det jeg måtte gjøre var å disable fullskjerm 3d, på fargemenyen til ATI kortet mitt.. etter dette har jeg ikke opplevd et tilfelle av "VPU Recovery failed" meldinger! prøv, kansje det funker! mvh bigben Det er litt stress da, å måtte laste 10 bilder a 2.3MB når det kunne vært 10 a 400 kb...... Tar lang tid om man har downloads eller lignende i bakgrunnen.... Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 ke me å forminske bilde 10 hakk da? [frekkhet]hva med å slutte å være pirke tryne, å heller svare på spørsmålet![/frekkhet] har hatt samme problemer, men som sagt, kun med CS.. det jeg måtte gjøre var å disable fullskjerm 3d, på fargemenyen til ATI kortet mitt.. etter dette har jeg ikke opplevd et tilfelle av "VPU Recovery failed" meldinger! prøv, kansje det funker! mvh bigben Det er litt stress da, å måtte laste 10 bilder a 2.3MB når det kunne vært 10 a 400 kb...... Tar lang tid om man har downloads eller lignende i bakgrunnen.... Må du se på absolutt alle bildene da? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 prøv å skru av vpu recovery... kjempe smart, årets forslag, etc etc. Du er klar over at hvis du slår av VPU recover, så avsluttes ikke GPU krevende programmer for å hindre skadelige temperaturer på GPUen? evt restart av PCen? og VPU recover har ingenting med artifacts å gjøre. For min del ser det ut som varmeproblem. Kan hende det er greit med temp nå, men FØR, kunne det ha skjedd en liten korupsjon av filene i cs mappa di. Enten det, eller så er det rett og slett varme problem. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hei !Er det veldig varmt i kabinettet ditt ? Har spilt cs i flere år kan huske noe lignende når jeg har overklokket litt men som du selv skrev så skjer dette bare i cs . Har du testet med noen 3dmarks programer ? HAHA HEI ANDREWL. Om du har klokket kortet så kan prøve å klokke det tilbake til "default" Har du et ATi kort så prøv gjerne ATi Tool Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) VPU-recover er for newbies, skru av det. Har du kjent på grafikkortet mens du har spilt noen gang? Mulig det er litt varmt ja... Lykke til EDIT: Leif tok turen Endret 27. november 2004 av pain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå