Empty Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Sitter å leiter etter en 'How to' for å konvertere com-inn til usb-inn, men finner ingenting. Noen som kan være behjelpelige med et diagram eller noe liknende ? Sitter her med en fjernkontroll som bruker com porten, men skulle gjerne hatt den til å bruke usb istedet.. Endret 27. november 2004 av Empty Lenke til kommentar
atrax Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Kan hende at denne fungerer. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Det er vel lite trolig at man bør prøve å lage noe slikt selv. Det finnes adapter å få kjøpt, vet ikke om det kan brukes: Sunsway USB Seriell Port Adapter RS-232 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=107836&view=detailed Edit: litt sent ute. Endret 27. november 2004 av hårek Lenke til kommentar
Dr_VingTor Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 går an å lage en selv ja, men det blir nok ikke billigere enn å kjøpe en... Denne kan en jo bygge selv... men den trenger driver, og er ikke billig om du skal kjøpe den heller, men du kan jo spørre om skjemaet av fyren som lager den hvis du skal bygge den selv... Lenke til kommentar
Empty Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Takker for alle svar. Tror det blir til at jeg kjøper den på komplett.no Men har et spm til: Hadde tenkt jeg skulle gå til innkjøp av en Xbox i nær fremtid og på en Xbox så er det jo mulig å sette inn Usb port, vil det da være mulig å koble fjernkontrollen min til Xboxen eller må jeg kjøpe det fjernkontroll settet som er beregnet til Xbox ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå