Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Jeg har vært på jakt etter nytt kabinett og funnet et til 496kr, som så greit ut. Men Følger det med PSU (strømmforsyning)? Det hadde jo vært veldig billig hvis det følgte med Kabinettet Endret 27. november 2004 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Nei det følger ikke med PSU.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Okay... Går det ann og ta en PSU fra en "gammel" maskin (fra rundt 1998) og sette inn i kabinettet slik at alt virker. (harddisker og alt det andre) Lenke til kommentar
atrax Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Okay... Går det ann og ta en PSU fra en "gammel" maskin (fra rundt 1998) og sette inn i kabinettet slik at alt virker. (harddisker og alt det andre) Ja, det går nok. Men om du skal ha nyere hardware i den PC-en, så trenger du sannsynligvis en kraftigere strømforsyning, minst 300W. Og skal du kjøpe en ny, unngå merket 'Q-tec'. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hvis den gamle PC-en har en AT PSU passer den dårlig i nye ATX kabinetter. Ikke 100% sikker, men min AT psu var ihvertfall ikke ATX standard. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Kabinettet er jo Q-tek, det har vell ikke noe og si? Hvis noen vet om et billig kabinett med vindu og strømmforsyning, så hadde det vært fint om de ga beskjed. Helst ikke over 650kr. (lommeboka er ikke alt for tykk) Endret 28. november 2004 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Uten vindu da men Lenke til kommentar
JRL Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=21093 koster 637 på mamoz, men ikke på lager enda. Uansett hva du går for så vil jeg anbefale deg å holde deg unna q-tec kabinette. Det er bilig, men det ser man også på det. Når jeg så det i "real life" så la jeg merke til hvor usolid det hele virket, så ut som jeg kunne bøye hele kabinette med fingern, plexi glasset er veldig stygt, det ser ut som en plast pose som er strekt over. Viftene har blå/rød/grønnt lys (ser fælt ut) Men det er som sagt veldig billig Endret 28. november 2004 av JRL Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=21093koster 637 på mamoz, men ikke på lager enda. Uansett hva du går for så vil jeg anbefale deg å holde deg unna q-tec kabinette. Det er bilig, men det ser man også på det. Når jeg så det i "real life" så la jeg merke til hvor usolid det hele virket, så ut som jeg kunne bøye hele kabinette med fingern, plexi glasset er veldig stygt, det ser ut som en plast pose som er strekt over. Viftene har blå/rød/grønnt lys (ser fælt ut) Men det er som sagt veldig billig Denne har vi på lager, både i blå og svart... og med 400W PSU. Prisen er bare 582kr også Sjekk ut Com-X (beklager om dette blir sett på som reklame) Endret 28. november 2004 av _tHokA_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Og hvor mye kommer frakta på? Det som ser ut som seks knapper forand på kabinettet, lyser de? Endret 28. november 2004 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
klikko Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) for å si det enkelt : hvis du har lyst på noe skikkelig crap så kjøper du q-tec.... edit : hadde heller satsa på dette her... eller noen andre raidmax kabinetter fremfor q-tec.... kabinett ser mistenkelig likt ut det q-tec kabinettet egentlig... Endret 28. november 2004 av klikko Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Og hvor mye kommer frakta på? Det som ser ut som seks knapper forand på kabinettet, lyser de? Frakten er jeg ike sikker på, men det er vel vanlig som de andre dataleverandørene tar. De knappene du ser på fronten er LED, de lyser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Fet... Hvis det er noen som vet hva vanelig frakt koster(på bare et kabinett), så si ifra. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) vist jeg sender et kabinett som veier 10kg så koster det ca 250 kr. Dette kabinette kan værre lettere å da blir kostnadene mindre, kan også hende at eventuelt firma har bedre avtaler en meg. Så det er litt vanskelig å si, men mellom 100 og 200 kan man vel si Endret 29. november 2004 av JRL Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Post, Sendes som postoppkrav, NOK 130.00 Koster altså 130kr å sende det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Det var godt å vite. (trodde frakta kom på godt over 200kr) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Har nå skjønt at Q-Tek er noe "crap" Etter tips fra en her på forumet fant jeg et nytt kabinett med en 400w PSU og vindu! Men vil dette få deres godkjenning?... Endret 2. desember 2004 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 for å si det enkelt : hvis du har lyst på noe skikkelig crap så kjøper du q-tec.... edit : hadde heller satsa på dette her... eller noen andre raidmax kabinetter fremfor q-tec.... kabinett ser mistenkelig likt ut det q-tec kabinettet egentlig... q-tec er da ikke så crappy som dere skal ha det til! har et selv jeg, og det fungerer helt fint det så!! Lenke til kommentar
JRL Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Har nå skjønt at Q-Tek er noe "crap"Etter tips fra en her på forumet fant jeg et nytt kabinett med en 400w PSU og vindu! Men vil dette få deres godkjenning?... vilket kabinett gikk du for da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg har ikke bestillt riktig enda, men det blir nok dette her: kabinettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå