Xorion Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 her om dagen bestemte jeg meg for å fjerne hybelkaniner fra min overclockede cpu (intel celeron 566 @ 850]. jeg tar den ut, rensker, setter den i igjen. når jeg starter maskina får jeg bare en svart skjerm, får ikke opp bios en gang. hva i helvette lissom... antar at jeg har sarva cpu'en, og synker inn i en dyp depresjon etterfulgt av 2 timers knuting og skruing, blåsing i sockets ol. etter hvert får jeg den opp, kjørende på default clock. prøver jeg å sette den opp til 850 igjen, så skjer det samme igjen. den har forsåvidt kjørt stabilt på 850 i litt over et år. jumpere har ikke blitt flyttet, og alt var som før. noen forslag? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 ikke tørk støv?? :smile: Kanskje det ble laget noe statisk elektrisitet som ødla prosessor? eller kanskje noen av dine andre komponenter har gått føyken? Lenke til kommentar
Xorion Skrevet 29. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2002 jeg kjører på samme maskin akkurat nå da... har røska ut tv kortet, men ingenting annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå