bjorngb Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 har kjøpt en SLIK hos mpx og DENNE disken til. kjører XP problemet er at når jeg kobler den til usb porten, dukker disken bare opp i Disk Manager, og ikke i utforskeren som en "Removable Disk". ser og i Disk Manager at den har samme "ikon" på høyresiden som de andre vanlige diskene, og ikke likt ikon som den andre usb disken min.... noen som har et tips hvordan jeg skal få denne opp som en removable disk?? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hva sier Disk Manager om partisjon og filsystem? Mulig du på lage partisjon og formatere før den brukes. Lenke til kommentar
bjorngb Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 jeg har formatert som en ntfs partisjon - jeg kan tildele en "drive letter", men den kommer ikke opp som removable. disken er satt opp som en stor primary partisjon.. Lenke til kommentar
bjorngb Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 ser bare ut som det er diskkabinettet som har en usb-to-ide kontroller - så disken kommer opp som en vanlig disk. på den bærbare kom den automatisk opp, mens jeg måtte tildele en drive-bokstav på den stasjonære... det virker hvertfall, selv om det er en snodig løsning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå