audun1 Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hei. Vet ikke om dette akurat hører til her men jeg prøver. Jeg prøver å lage hjemmeside i flash mx 2004 men får ikke til dette er koden jeg bruker for å bytte side, men den fungerer ikke helt hundre //Movieclip GotoAndStop Behavior this.gotoAndStop("2"); //End Behavior Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=2973090 Lenke til kommentar
audun1 Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 jeg har sett de fleste av flash postene i dette forumet. Problemet er jo det at codene ikke virker. Av en eller annen grun når jeg trykker ctrl+enter får å se det jeg har laget kommer bare den siste keyframen. Den hopper frem og tilbake selv om jeg har skrud av loop. Kan det være en bug tro.. Lenke til kommentar
audun1 Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 (endret) har prøvd nå i noen timer å fant et script på macromedia sine sider, men det blir ikke bra www.wainfilm.com/flash.swf der kan dere se hva jeg har. Der er det en knapp som heter frame 2. når du trykker på den så skal du komme til frame 2 der det står frame2 loaded. her er koden jeg her brukt. På knappen "frame2" har jeg dette: on(release) { gotoAndStop("frame2"); } På hver keyframe har jeg: stop() Frame 2 har jeg gitt navnet frame2 bare hvis dere lurte. hva kan jeg ha gjort galt. Kan det være noen innstillinger tro.. men når dere ser filmen kan dere høyreklikke å trykke play da kommer frame 2. MERKELIG!!!!! Endret 27. november 2004 av audun1 Lenke til kommentar
Jandee Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) På hver keyframe har jeg: CODE stop() .. prøv å "avlutte" scriptet med ; ? stop(); og "gotoAndStop" burde fungere helt ok.. hvis du fjerner "". Det er tall som er verdien ... on(release) { gotoAndStop(20); } Endret 29. november 2004 av Jandee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå