Zeph Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Er det det? Eg reknar egentlig med at alle Sone2 filmar over nettet har tekst for alle landa i Region 2, men vil være 100% sikker. Har tenkt å kjøpe eit par DVDar og muligens PS2-spel frå Amazon som julepakkar, og norsk tekst er eit must. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Er ikkje sikkert at alle filmane har norsk tekst. DVDane er teksta etter kor dei er meint for salg, så norsk tekst finner du vanligvis berre på DVDar som er meinte for den nordiske marknaden. Er berre enkelte DVD utgivelser som har alle språka. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Det står "Main language: English", veit ikkje korleis eg skal tolke det. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Då er det mest sansynleg berre engelsk tekst for hørselshemmede. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 *masse stygge ord*...det var da som pokker. Må betale 40% meir i Norge likevel da... Lenke til kommentar
Njål Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Det er en relativt liten andel av dvd'er gitt ut/til salgs i England som har norske undertekster. Når det gjelder LOTR: Extended-box-settet du lurte på i en annen tråd er jeg ganske sikker på at det ikke er det. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Er det det? Eg reknar egentlig med at alle Sone2 filmar over nettet har tekst for alle landa i Region 2, men vil være 100% sikker. Nei. R2 er delt opp i flere soner, vi er i R2No. Dvdene Amazon selger er som oftest R2UK, og det er heller sjelden at disse har norske undertekster. Play.com er flinkest til å liste opp slike detaljer, svjv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå