ruskin Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Neida jeg ville ikke på noen måte valgt en annen maskin, og spesielt etter at jeg leste testen i dag. Jeg har jo ikke hatt muligheten til å teste maskinen mot f.eks 1557 maskinene. Så nå føler jeg meg sikker på å ha gjort et godt valg. Min maskin har jo ikke samme specs som den testede, men jeg er godt fornøyd likevel. Ps. På min skjerm fins ikke et merke fra tastaturet. Lenke til kommentar
dataatad Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Neida jeg ville ikke på noen måte valgt en annen maskin, og spesielt etter at jeg leste testen i dag. Jeg har jo ikke hatt muligheten til å teste maskinen mot f.eks 1557 maskinene. Så nå føler jeg meg sikker på å ha gjort et godt valg. Min maskin har jo ikke samme specs som den testede, men jeg er godt fornøyd likevel. Ps. På min skjerm fins ikke et merke fra tastaturet. Hva med tastaturet som får "pepper" for å være dårilg, er du enig i dette? Endret 3. desember 2004 av dataatad Lenke til kommentar
ruskin Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Nei faktisk ikke. Det er ikke lydløst, men at det er svikt i det er bare tull. Så dessuten at testpcens taster berørte skjermen når den er lukket. Det gjør ikke min i det hele tatt. Kanskje en feil på tastaturet til testpcen? Vet ikke jeg men mitt er iallefall helt ok. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Men hvorfor skal jeg velge Komplett sin Notebook over denne PS data pc'en? http://www.psdata.no/ps.asp?it=107544&mlevel=090104 Lenke til kommentar
ruskin Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Ikke noen grunn...1557 ser kjempefin ut den...men det synes jet komplett sin er også...og hvilken som er best aner jeg ikke...har aldri prøvd 1557 Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Som dere krangler. Sånn teknisk sett er de jo like. Blir mer som å velge innpakningen på sjokoladen. Hvem du liker best er opp til deg, men det som er godt, det er inni.. (Har 1557 selv ) Lenke til kommentar
spikeshot Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Mindre støy og mer solid, hørt folk sier at 1557 føles litt plastaktig, men jeg vet ikke, har ingen av bærbarene. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Aa si at vi kranger er vel aa ta litt hardt i? Plastaktig? Noen som kan bekrefte / avkrefte dette? Noen som har hatt problemer med 1557 serien? *Viktig valg* Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 De aller fleste bærbarene er jo av plast for tiden. Nei. Den har ikke en lego aktig plastikkfølelse hvis det er det dere mener. Den er helt grei.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå