kimrunekimrune Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hei Jeg har ett stort problem. Pc`n min finner hardisken i bios og inne på enhetsbehandlingen i windows men ikke på min datamaskin. Hva er galt?? Mvh Kim Rune Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 er det en ny hdd, i så fall har du husket å partisjonere den? Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=165302&st=0 les Lenke til kommentar
chris Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Kan kanskje ha noe med jumper innstillingene å gjøre, eller? Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Prøv å bytt ide kablel (om det er ide), funket for meg. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Kan kanskje ha noe med jumper innstillingene å gjøre, eller? Godt mulig at dette er problemet. Hadde selv samme problem da jeg kjøpte min seagate barracuda 200 gig. Lenke til kommentar
Durango Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 sitter med samme problemet selv.Finner ikke HDD. Seagate 160 Gb S-ATA. Hovedkort Asus A7N8X-dø luks! Prøver å legge inn manuelle verdier i BIOS men det er vanskelig å finne alle verdiene på segate sin hjemmeside(Precomp,Landingzone). Noen tips? Har prøvd jumpersetting men virket ikke allikevel. Lenke til kommentar
Walle Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hadde samme problemet da jeg skulle sette i hardisk ved to tilfeller. Løste problemet ved å få tak i partition magic og sette navn på "hardisken" = (D:) eller (E:) ... Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Control Panel -> Administrative Tools -> Computer Management -> Disk Management og formater (og partisjoner) jarddisken der, så skal den vises i min datamskin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå