Gå til innhold

Test -> LG T5100


eblth

Anbefalte innlegg

Skikkelig stilig og oversiktlig test.

Du gidder ikke skrive litt om batterilevetiden?

har lest at den ikke har så inmari bra batteri...

Og så noen spørsmål...

Hva følger med i pakken?

Er det sant at du har plass til et begrenset antall meldinger? Har lest at det skal være maks 100. :cry:

Og kan du i såfall ikke velge å lagre meldinger andre steder på telefonen?

Blir bildene gode og tydelige på skjermen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I følge en fyr her på amobil har mobile-review skrevet at T5100 har blåtann.

Har ikke sjekket om dette stemmer, men tenkte du, Mr. Fungus, var den som kunne svare best...

 

(Hvis du ikke fikk det med deg var spørsmålet: Hr LGT5100 blåtann, eller er det bare sprøyt?) ;)

 

Et lite spørsmål til... Når man skriver sms, er mellomromstasten på 1-, 0-, *- eller #tasten? Har Nokia, der er det på 0, fra før og lurer på om det er noe forskjellig...

 

PS: tøft bilete :thumbup:

Lenke til kommentar

har hatt telefonen i snart to uker nå, men jeg er ikke helt fornøyd.. når folk ringer til meg, så sier de at det høres ut som jeg er langt borte... er dette bare min tlefon, eller gjelder det deres også? setter pris på hurtig svar, for jeg må benytte meg av angrefristen innen tisrdag.... :dontgetit:

Lenke til kommentar

Min telefon er ensfarget sølv, foran og bak. Mørkere sølv rundt.

 

c@tta: Ingen har ihvertfall kommentert det, så tror ikke det er noen problemer med det på min. Men har merka at når telefonen ringer og jeg åpner, må jeg ta det litt med ro, for den personen i andre enden hører ikke alltid når jeg sier hallo.

(Det skal nevnes at dette skjer når jeg åpner og hilser veldig fort)

 

Jeg har ikke fått lagt inn bilder ennå, for det er noe galt med pcen, men de kommer så fort som mulig!

Lenke til kommentar

 

c@tta: Ingen har ihvertfall kommentert det, så tror ikke det er noen problemer med det på min. Men har merka at når telefonen ringer og jeg åpner, må jeg ta det litt med ro, for den personen i andre enden hører ikke alltid når jeg sier hallo.

hmm.. da er det nok noe gærn't med telefanen min... hmmfr... jeg har problemer med mms'n min oxo... får ikke til å sende og motta så det er nok noe feil med instillingene mine... irriterende, for jeg finner ikke rette innstillinger noe sted... wap går fint, vertfall inpoc sine sider, det går bare sinnsykt lenge før jeg kommer inn på sidene... var ikke slike problemer med samsungen.. har en e700.. så jeg tror jeg dropper lg'en og venter til flere kommer med noe lignende til lg... noen som er litt kjappere på meldingsskrivingen... må liksom vente før jeg får skrive neste bokstav... det derre t9 opplegge er ikke noe for meg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...