obos Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Jeg kjøpte meg en T40 i fjor og idag så klikket den. Jeg så på en film igår men jeg fikk ikke sett den ferdig siden jeg måtte til et julebord. Jeg avsluttet windows som vanlig og lukket lokket. Kom hjem og ville se ferdig filmen. Startet maskinen... så kom det bare streker og prikker med farger.... skrudde den av og på.... samme.... Koblet til en LCD skjerm... fikk det samme her også Er skjermkortet gåen? Ringte til IBM support men teknisk support er stengt idag . Jeg må vente helt til mandag.... argh... Er det noen som har opplevd samme problem eller noen som vet om hva som er galt med IBM-en min? Endret 27. november 2004 av obos Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) http://forum.thinkpads.com/index.php Her finner du garantert noen som vet råd. Endret 27. november 2004 av Darx Lenke til kommentar
obos Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 fikk svaret nå... hovedkortet er ødelagt men IBM skal fikse den idag Lenke til kommentar
Cera Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 fikk svaret nå... hovedkortet er ødelagt men IBM skal fikse den idag Gratis? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå