xanonymx Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg har installert SP2 på PC-en min, men vær gang jeg går inn på en bestemt side kommer denne meldingen opp: ”Internet Explorer har begrenset denne siden fra å kjøre aktivt innhold som kan få tilgang til datamaskinen, for å øke sikkerheten. Klikk her for alternativer..." Og da må jeg trykke ”tillat blokkert innhold,” det begynner jeg å bli veldig lei av, så jeg lurer på hvordan jeg kan deaktivere denne meldingen, slik at jeg kommer rett inn på siden med en gang. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 hei xanonymx, prøv: kontrollpanel>windows-brannmur>unntak og se om IE ikke er merket. lykke til Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Hva er IE? Jeg fant ingen plass der det var skrevet IE. Jeg har deaktivert Windows brannmuren. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 IE står for Internet Explorer... Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hva er IE? Jeg fant ingen plass der det var skrevet IE. Jeg har deaktivert Windows brannmuren. hvis du ikke bruker en brannmur, lever du en farligt liv på nettet! lykke til: gaggen Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Irriterer meg også over der gule streken der. noen som vet noe om å få fjerna den? Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Har en annen brannmur, jeg bruker ikke Windows-brannmuren. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Dette er noe som kom i SP2 ja. Jeg bruker selv mest FF og har ikke merket noe særlig til dette men regner med at du kan endre det ved å gå på (ved engelsk meny) Tools, Internet options, Security og velge custom level for internett sonen. Her kan du kanskje finne noe om hvordan IE skal håndtere aktivt innhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå