Fres Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Som nevnt har jeg en Dell Dimension med en Intel P4 2.0Ghz. Er det ikke mulig og overklokke denne møkkahaugen? Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Det er mulig, men DELL har satt en sperre i BIOS som gjør at du ikke kan overklokke...det ergrer jeg meg over..da kan du gjett åssen pc jeg sitter på...menmen..den nye pc'en kommer snart :smile: P.S: det hjelper ikke og oppdtatere BIOS Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Du vet vel ikke hvordan man kan fjerne den sperren?? Hadde vært veldig fint! Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 LOL, hadde vist registrert meg her før Skrev bare inn brukis og passord som på HW.no Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 nei, hakke peil...hadde en lignende post for en tid tilbake og det var noen som sa at du kunne gjøre sånn at man fikk gjort slik at man fikk bytta ut dell sin bios med den som egentlig har lagd hovedkortet... hvis du skjønte det da.. søk pp hw.no så finner du nok posten... Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Du må finne ut den opprinnelige produsenten av hovedkortet ditt... for eksempel "abit", så går du inn på produsentens www og laster ned seneste bios. Og så flasher du, og vips du har ikke en dell pc lenger :smile:. Lenke til kommentar
chma Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 det er helt umulig gjennom bios, ingen ting hjelper da dell har helt custom hk og bios. Er ikke sikker, men noen nevnte i en annen tråd ok via jumpere. Ps du kjøper ikke dell for å overklokke, da bygger man selv! Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Quote: Ps du kjøper ikke dell for å overklokke, da bygger man selv! Hehe, jeg kjøpte den ikke! Skulle bygge men så fikk jeg den til konf'en. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 er det absolutt INGEN mulighet? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 har dell custom hk? ibm har hvertfall ikke det (men igjen så er det noen annet). Lenke til kommentar
rølle Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Selg Dell'en asap. Har Dimension 8200 1,8Mhz; sjekka og den har Williamette-CPU - ikke NW. 2,0Mhz kan være NW. Spurte på forumet her og det er gjengs oppfatning at det ikke finns noen mulighet på hk. Tror det er Dell-hk. Vet selvfølgelig ikke hvem som har "bygget" hk. Så, --- Prøver å holde Dellen sammen, "gjenbruk" eller salg. Så, da har jeg anskaffet skap, og skal ha Asus P4S533 HK og en 13mycron P4 Northwood Dette er meget klokkbart og behøver ikke være dyrt. Så, dersom du ikke selger, så sett inn greiene, hvis du har råd da ??? Lenke til kommentar
chma Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 etter hva jeg har skjønnt har dell fått laget egne hk, aner ikke hvem som lager de, men jeg mistenker at det er intel...... Lenke til kommentar
jpfeifer Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Vi har et Intel Shuttle mobo på vår Dell dimension, men den er visstnok et par år gammel. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 :sad::( Jeg ville kjøpe egen PC, men fikk en til konf'en :sad: Vil selge, men da tror jeg folkens blir litt sure på meg :sad:((( Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Denne PC'en ble kjøpt for ca. 25000,- Hva kan den selges for nå tror dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå