Swafty Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hei Jeg skal bestille meg Razer Diamondback Og jeg lurer på hvilken musematte som passer best til spilling og til razeren. Hvis det er noen enda bedre enn steelpad og func så ville det vært fint hvis dere kom med ideer. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 de er faktsik veldig like, bare at S&S har grovere overflate.. synes S&S er best jeg =) Lenke til kommentar
kim Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Du bør sjekke ut Razer RV1001 eXactmat Lenke til kommentar
zadu Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 S&S er større, tynnere og har kun en side som kan brukes, fUnc har to sider(grov & fin), kabel feste og "ramme" som matten legges på. hva som er beste er vel helt opp til deg å bestemme, men jeg heller mot S&S Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Jeg tror jeg kjøper en S&S da Senere idag så hadde jeg tenkt å kjøpe en func musematte. Men det er så stygg synes jeg. Lenke til kommentar
whom Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Har func kjøpte SS, men måtte tilbake til func. Jeg bruker den glatte siden og overgangen ble for ekstrem. Ellers så er SS som sagt større, tynnere og tøffere. Selv om den ikke har ramme, så har den bedre feste enn func (betyr ikke noe.) Så SS kan anbefales hvis du liker grove underlag. Func hvis du liker glatte underlag og har behov for feste til kabelen. Lenke til kommentar
Culpa Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Har en Intellimouse v 2.0 og en Everglide Giga matte som fungerer tilfredstillende. Vil det være verdt pengene å kjøpe en Razor + ny matte? (Skjønner at dette er et subjektivt spørsmål, men kan jeg vente noe merkbart ressultat i spill som AA og CS. Har såvidt ratio på over 1 i AA, men blir ofte grisebanket .) Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 ville gått forSteelpad S&S! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jeg hadde gått for Q-Pad Lowsense fra www.microplex.no... Lenke til kommentar
E.T Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 både func og steelpad er utdaterte, IKKE KJØP! Se heller på disse 3 modellene som er betydelig bedre: Q-pad Lowsense Corepad Razer eXactmat - min absolutte favoritt, den gruser alle andre matter jeg har prøvd, spesielt sammen med min Razer Viper (veldig lik diamondback) Les test i signatur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå