N|troXx Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Har et kjempe problem: får ikke koblet opp til internett via Linksys broadband router, har online Adsl, hva kan ha skjedd? har riktig passord og brukerID. Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Har du husket på telenor brukernavnet ditt skal være e-post adressen på visse oppkoblinger.. [email protected] eller lignende.. ellers er det litt snaut med informasjon for å kunne se feilen.. koblinger, hva virker, hva virker ikke.. har det noen gang virket? Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 litt mer info hadde vært fint. Lenke til kommentar
N|troXx Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 (endret) får koblet opp med online Adsl programmet som følger med, men når jeg skal ha router til å koble opp får jeg en kjent feil melding. "Login: PPPoE Status: Disconnected" noen som vet hvordan jeg skal skrive inn ting og tang i router oppsettet? for telenor adsl? har ikke fast ip, er det noen her som har linksys router og kan legge ut scrrenshot av setup vinduet? der oppkoblingsinfo er skrevet inn? riktig brukernavn og pwd ska lkke legges ut. men gjerne i form av "[email protected]" ol. Endret 27. november 2004 av N|troXx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå