Zer0z Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Heihei. HAr nettopp skaffet meg en ny-brukt skjerm, for en veldig billig penge. Skjermen er av typen Compaq p910, og har et Flattbilderør. Men det er noen små riper i selve bilderøret på skjermen, så lurte jeg på om det går an å fjerne de på en eller annen måte. Det virker som om det er noe farge utapå skjermen, bak ripene er det mye lysere. Noen som vet hvordan ripene kan fjernes? :edit: Leif:P Endret 27. november 2004 av Zer0z Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Tror ikke det går , i såfall så vil jeg også vite det Skal kjøpe meg en brukt Eizo skjerm i dag forhåpendlig hvis å den er det ingen riper i Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 du kan bruke sånn ripefjerne ting som man bruker på cd plater etc. det finnes også ett produkt for ripefjerning på mobiler. mine beste forslag til deg hvertfall Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 du kan bruke sånn ripefjerne ting som man bruker på cd plater etc. det finnes også ett produkt for ripefjerning på mobiler. mine beste forslag til deg hvertfall Hmm skader jo ikke å prøve:P hva koster det for sånn ripefjerner da ? Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 hmm så noen solgte det på qxl for rundt 50 kroner for en tid tilbake Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 MÅ HA DET JEG OGSÅ NÅ !!!!!!!!!!!! Fant en 2 - 3 cm ripe her som er PLAGsom . Vet noen om denne ripe fjerneren funker 100 % ? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Btw: Jeg har en stripe på selve glasset utenpå Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Bump Det der var vel usaklig? :!: Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hadde en slik ripe jeg og, dreit i det og solgte den til en fyr. Så kjøpte jeg meg ny (lite saklig, men det er den beste måten for å "fjerne" ripene) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå