Gå til innhold

Lagringsmedia - Brenner.no

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg endelig skulle bli mere aktiv på dette forumet.

I første omgang vil jeg fraråde alle til å handle hos brenner.no.

Gikk sammen med noen venner og kollegaer for i Februar eller noe og kjøpte en bunke med DVD-R plater. Prisen kom på nesten 5000,-.

Varene kommer og jeg får pengene av folk. Reiser ned på posten (post i butikk) og betaler med kortet (dette er jo POSTOPPKRAV).

Alle er nå glade og fornøyde og kan varmskjære sine brennere videre.

I sommer kom første sjokket. Inkasso krav fra brenner.no. Ikke spør meg hvorfor. Dette er jo en postoppkravspakke jeg hadde fått.

Sjekker saken med posten og butikken.

Viser seg at ettersom dette er postoppkrav så skal brenner.no henvende seg først til posten. Videre så finner butikken frem til kvitteringen og joda der er også alt iorden. Sjekker samtidig kontoen min er der er pengene også trukket fra.

Sender så en mail til brenner.no og forklarer alt dette. Hører så ingenting igjen, bortsett fra at han skal sjekke saken.

Nå er det nesten desember og jeg får nesten sjokk når dagens post kommer i hus. Der ligger det jammen inkasso varsel nr 2 fra brenner.no

Hva slags butikk er dette?

Har han i det hele tatt giddet å ta kontakt med posten?

Det er tross alt posten som forsikrer slike forsendelser. Så dersom han ikke får pengene sine eller det er gjort en feil i butikken så er det ikke kunden som skal svi :mad:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...