Windoge Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Har et lite problem. Valgte en oppløsning i CSS som min LCD ikke støtter. Denne oppløsningen ble selvfølgelig lagret, og hver gang jeg går inn på spillet får jeg svart skjerm. Spørsmålet mitt er derfor om det finnes en måte for å stille CSS-oppløsningen tilbake til "standard" oppløsning fra windows? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Du kan vel bare re-installere? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Du kan vel bare re-installere? Jo, men det var akkurat det jeg ville unngå. Tar så ekstremt lang tid med det Steam-opplegget. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 er det ikke bare å fixe det i config fila? eventuelt slette den? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 er det ikke bare å fixe det i config fila? eventuelt slette den? Nei. Så vidt jeg vet ligger det noen keys i regedit. Kan se om jeg finner de. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Fant det. Gå inn i regedit. HKEY_CURRENT_USER\Software\Valve\Source\cstrike\Settings Der ligger screenwidth og screenheight. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Takk til niXon^^. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå