Gå til innhold

Nye screenshots fra F.E.A.R.

Anbefalte innlegg

For scripting er jo så fælt, FPS-spill uten scripting er som filmer uten manus. Tydelig at du ikke veit en dritt om hvordan spill er bygd opp. Uten scripting kan man ikke "directe" opplevelsen til spilleren.

Er ikke mange spill hvor det fungerer uten scripting, kommer til å være scripting selv i S.T.A.L.K.E.R.

Endret av odex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For scripting er jo så fælt, FPS-spill uten scripting er som filmer uten manus. Tydelig at du ikke veit en dritt om hvordan spill er bygd opp. Uten scripting kan man ikke "directe" opplevelsen til spilleren.

Er ikke mange spill hvor det ikke fungerer uten scripting, kommer til å være scripting selv i S.T.A.L.K.E.R.

Vet jo at spill må scriptes for at historien skal få en sammenheng, men enkelte spill overdriver totalt. F. eks at lagkameratene dine i CoD er udødelige helt til et viss punkt i spillet hvor det er planlagt at de skal dø hver eneste gang man spiller det. Da er det jo så og si bare å legge ut gode waypoints.

Lenke til kommentar
:hmm:

Jeg har aldri hørt om det engang jeg... :roll: Hva går det ut på? Noe ala Half Life?

Er det net play der? :hmm:

F.E.A.R. står for "First Encounter Assault and Recon", og er navnet på den topphemmelige organisasjonen du er en del av. Denne organisasjonen spesialiserer seg på å kjempe mot paranormale trusler, og det er nettopp det verden står overfor nå. Du leder en gruppe menn som må inn i et farlig område, finne ut hva som skjer, og ordne opp i sakene. Det er også en fordel å overleve.

Dette er du velegnet til, for karakteren din har fått evnene sine oppgradert, slik at han i praksis kan kalles et levende våpen. Et spennende element med F.E.A.R. er at handlingen foregår over omtrent 12 timer i sanntid. Alt foregår i og rundt en enkelt by (både innendørs og utendørs), og variasjon er et nøkkelord her.

http://gamer.no/produkt.php?produktid=17769

ikkje mykje info, men litt er det no. du kan og google deg fram til filmer frå spelet som vil gi deg eit lite inntrykk av korleis spelet vert, men son Thomas sier, så er det ikkje gitt ut mykje info om spelet.

Lenke til kommentar

Ser en masse fram til dette spillet!! men folkens legg merke til bilde 2 på den siden linket i første post,se på foten til den negermannen somsitter bakkassen der,ekke den utrolig stor i forhold til resten av kroppen :!: Eller det bare fordi eg er i påvirket tilstand her?? jaja få ta meg en titt igjen imorr tidlig :whistle:

Lenke til kommentar
uff.. kommer for mange, forhåpentligvis, gode FPS spill. BiA, STALKER, F.E.A.R.

Dessuten koser vi oss med Half-Life 2 nå. Nei, det blir for mye for meg. (Håper egentlig ikke spillene innfrir, så slipper jeg å bruke så jævla mye penger på det)

OK nå har du jinxa spilla! Nå vet alle hvem de skal skylde på hvis noen av de spilla flopper.

Lenke til kommentar

Dessuten koser vi oss med Half-Life 2 nå. Nei, det blir for mye for meg. (Håper egentlig ikke spillene innfrir, så slipper jeg å bruke så jævla mye penger på det)

OK nå har du jinxa spilla! Nå vet alle hvem de skal skylde på hvis noen av de spilla flopper.

Hmm..?

Lenke til kommentar

Hmm..?

Var en spøk... du håpte at spillene ikke innfridde slik at lommeboka de skulle overleve... mao. du jinxa spilla.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...