Gå til innhold

Nye screenshots fra F.E.A.R.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare meg som synes hl2 ikke ser så veldig perfekt ut lenger? :(

Det så jammen meg fint ut, men litt for plastikk-aktig for å få det helt realistisk. Litt glatt liksom...

Om det slår Half-Life 2 er tvilsomt og gjenstår å se, men i så fall har vi med et kjempespill å gjøre....

Lenke til kommentar

Det så jammen meg fint ut, men litt for plastikk-aktig for å få det helt realistisk. Litt glatt liksom...

Om det slår Half-Life 2 er tvilsomt og gjenstår å se, men i så fall har vi med et kjempespill å gjøre....

Trur nok dette spelet slår Half Life 2 greitt når det gjeld grafikk.. det BØR vertfall gjere det, når det er nesten eit år til det er planlagt å komme ut!

Såg på ein film at det skulle komme summer 2005.

Endret av Gullegutt
Lenke til kommentar

Jeg støtter den at utseendemessig ser det ikke så fantastisk ut. Men det er vel egentlig hvordan det ser ut i bevegelse som er spennende.

Men jeg har stor tro på et spill som lages av de samme som lagde N.O.L.F 1 og 2. Det er vel ganske stort rom for å lage litt kreative og anderledes spill.

Lenke til kommentar

Jeg synes ærlig talt ikke at F.E.A.R. ser bra ut... :hmm:

Det kommer sikkert til å bli ett bra spill, men ikke akkurat det jeg venter på.

Eneste spillet jeg virkelig venter på nå, er S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl! Hvis datoen som er gitt holder nå, er det ute 27. mai 2005!

(Og jeg har ventet på dette spillet siden desember 2001...)

Ellers ser jeg også mer frem til Brothers in Arms, Battlefield 2 og OFP 2, men det er en annen sak...

Men som sagt; F.E.A.R. blir sikkert bra, men får ikke meg til boble over av forventninger.

Lenke til kommentar

Jeg holder meg ihvertfall litt nøktern til F.E.A.R. Skal først fullføre Half-Life 2, har spillt i 15 timer nå, før jeg skal begynne å glede meg til min neste FPS opplevelse. Dog jeg har en skummel følelse på at alt som kommer etter HL 2 blir nedturer.

Men hvis jeg skal bli litt fremtidsrettet er det helt klart Brothers in Arms og STALKER jeg ser mest frem til. Og F.E.A.R kan jo bli en god kandidat, grafikken ser jo snadder ut ihvertfall (veldig mye detaljer virker det som)

Lenke til kommentar
Eneste spillet jeg virkelig venter på nå, er S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl!

var det ikke slik at STALKER hadde skiftet navn fra "shadows of chernobyl" til "Oblivion Lost"?

Anyways, alle dere som sitter å slikker dere rundt munnen når dere ser screens fra FEAR, det er garantert oppussede bilder!

Slik var det med HL2 og Battlefield 2 også.

Man må bare vente å se...

^Thomas^: Gleder du deg til dette spillet?

Jeg trodde du ikke likte scriptede spill, jeg!

Dette spillet ser ut til å bli et ekte FPS, altså scriptet til døde!

Lenke til kommentar
[iC' date=27/11/2004 : 14:38]
Eneste spillet jeg virkelig venter på nå, er S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl!

var det ikke slik at STALKER hadde skiftet navn fra "shadows of chernobyl" til "Oblivion Lost"?

Anyways, alle dere som sitter å slikker dere rundt munnen når dere ser screens fra FEAR, det er garantert oppussede bilder!

Hmm.. har sett filmar av spelet, og det ser enda bedre ut i bevegelse!

Når det gjeld Stalker, så skifta det navn frå Oblivion Lost til Shadow of Chernobyl :)

Lenke til kommentar

Det het S.T.A.L.K.E.R.: Oblivion Lost fra begynnelsen av og frem til i år en gang. Så skiftet det navn til Shadow of Chernobyl.

Jeg likte Oblivion Lost bedre, men det er vel antageligvis utgiveren som tror folk må ha det med teskje... :hrm:

Vel, det ble jo litt off-topic... de filmene jeg har sett av F.E.A.R. ser meget lovende ut, men det er nå sånn at jeg liker mer realistiske, militærpregede spill og akkurat det blir jo ikke F.E.A.R. (but as they say, that's just IMHO)

Jeg har ingen forventninger til F.E.A.R. og akkurat derfor kan det hende at spillet blir en kjempepositiv overraskelse når det kommer... time will tell!

Lenke til kommentar
[iC' date=27/11/2004 : 15:38]

Spørsmålet ligger jo i hvor mye det er scriptet. Jo mer scripting, jo mindre morro blir det å spille spillet om igjen. Liker at folk prøver å konsentrere seg mer om å lage en dugbar AI, istede for å scripte spillet "til døde".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...