dimdal Skrevet 27. november 2004 Rapporter Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Vel, hva synes? Passer rammen, eller skal den fjernes? Noe annet å påpeke? Jeg har prøvd å få fram uttrykket i hundens ansikt mest mulig.. gjorde derfor bakgrunnen litt mer utydelig, og økte kontrastene.. ( Han heter Tyr forresten ) Endret 27. november 2004 av dimdal Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 27. november 2004 Rapporter Del Skrevet 27. november 2004 ser ingen bilde jeg Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 27. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. november 2004 (endret) ser ingen bilde jeg briller? Endret 27. november 2004 av dimdal Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 27. november 2004 Rapporter Del Skrevet 27. november 2004 1: bruker briller. 2: bilde låg ikke der når jeg sjekket. låg ingen filvedlegg da. 3: bra bilde (syns jeg) Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 27. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. november 2004 Jøss... fungerer nå Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 27. november 2004 Rapporter Del Skrevet 27. november 2004 Hm. Ser noen merkelige mønstre på treet? Hva slags funksjon har du brukt for å "gjøre bakgrunnen uskarp?". Gaussian blur egner seg best, hvis du bruker Photoshop. Prøv også uten båndet i bildet, så hunden ser "fri" ut. Tror du har økt kontrasten litt vel mye, eventuelt justert bildet for mørkt, siden øynene, båndet og snuten er helt gjengrodd. Sjekk histogrammet for bildet så kanskje du ser hva jeg mener? Lykke til! Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 27. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. november 2004 Hm. Ser noen merkelige mønstre på treet? Hva slags funksjon har du brukt for å "gjøre bakgrunnen uskarp?". Gaussian blur egner seg best, hvis du bruker Photoshop.Prøv også uten båndet i bildet, så hunden ser "fri" ut. Tror du har økt kontrasten litt vel mye, eventuelt justert bildet for mørkt, siden øynene, båndet og snuten er helt gjengrodd. Sjekk histogrammet for bildet så kanskje du ser hva jeg mener? Lykke til! Har brukt Gaussian blur ja.. men surra litt med det treet, tror jeg gjorde en feil når jeg maskerte hunden.. Hehe, ja skal prøve å få tatt bilde av han uten bånd. Var dessuten ikke så lett med kamera i den ene hånden, og båndet i den andre Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 27. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Okey, nå har jeg laget et litt annet utsnitt.. litt mindre kontrast (+5), og fjernet det rare mønsteret i treet.. Brukte nå Gaussian blur med 5,8px radius på bakgrunnen.. Rammen er også 50 px tynnere Endret 27. november 2004 av dimdal Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 27. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. november 2004 Fjernet litt luft fra over hodet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå