Launch Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 La inn Win XP SP2 og nå kommer det opp hver gang jeg slår på PC'n at jeg må klikke på brukeren jeg skal logge inn som enda jeg er eneste bruker (Administrator) og ikke lagt inn passord, hvordan får jeg bort denne påtvungede "innloggingen"? Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Gå inn på kontrollpanel, så inn på brukerkontoer, (inn på brukerkontoer en gang til hvis du har katogorivisning). Så trykker du på "endre måten brukere logger på eller av" Så fjerner du haken der det står "bruk velkomstskjermen" Du finner sikkert frem, det er ikke vanskelig Lenke til kommentar
Launch Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 .NET greierne har vist gjort sånn at det må være sånn brukerpålogging, søppel Lenke til kommentar
wil Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 jepp. har selv hjulpet mange folk som har irritert seg over akkurat det problemet der. er jo bare å fjerne denne kontoen da. gjør ikke noe skade om du fjerner den. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Må logge på som gjest med admin rettigheter for å slette den da? Sto noe om at man må slette bruker fra annen bruker, håpløst opplegg Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 :!: Velkomstskjerm suger Lenke til kommentar
Launch Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 .NET hmm hva er det egerntlig godt for? har ikke merket at jeg trenger dettil noe så tar snart en rask uninstall. Var en luring som hardnakket påsto at jeg måtte ha det (Ja han er av typen utrolig påståelig og skal alltid ha rett så det nytter ikke diskutere noe med den karen), jeg har nå aldri trengt det eller hatt det før så hvorfor han påsto det vet ikke jeg Lenke til kommentar
GA75 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 .Net framework trenger du for å kjøre programmer som er kodet for å kjøre i .Net. Samme funksjonalitet som java, du må ha java installert for å kjøre java programmer. Hvis du ikke bruker .Net programmer til daglig kan du trygt fjerne det. Du får uansett beskjed om du trenger å installere det i forbindelse med annen programvare senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå