kiv Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 Hei! Kjøpte ny maskin i sommer, og har spilt en del på denne. Spilte Max Payne en del i begynnelsen helt uten problemer, men nå når jeg spiller er det en del hakking på bildet. Dette er spesielt når det er mye som skjer i spillet. Lyden går videre selv om bildet henger litt etter, og dermed blir det ingen sammenheng mellom lyd og bilde. Maks irriterende. Tenkte det kunne hjelpe hvis jeg defragmenterte harddisken, men det var ikke store forskjellen. Hva kan være galt, og hva må jeg gjøre for at det skal bli bedre? Har forresten: Asus A7M266 Hovedkort (DDR) AMD T-bird 1,2GHz (266 MHz bus) 256 DDR RAM Abit AGP Siluro Geforce2 32MB (Tror ikke de andre kompontene skal ha noe å si...) Lenke til kommentar
jhbamse Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 Lite ledig harddisk plass eller mange små programmer som kjøere i bakgrunnen kan være årsaken. Hvis ikke er FORMAT C: og en clean instalasjon av windows en drastisk, men grei løsning. Ellers kan du prøve å reinstallere windows uten å formatere jeg tror ikke det hjelper men er vel verd et forsøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå