T.F.T Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hei For en liten tid tilbake så jeg en forumbruker som var på jakt etter å kjøpe en gammel mikrofon, da han hadde ødelagt eller mistet sin. Jeg hadde den mikrofonen han var ute etter, og jeg skal selge den til ham for 100 kr. (Eventuelt kan jeg gi den bort til han for å være litt grei, menmen). Da skal jeg altså sende den i posten til ham. Hvordan gjør jeg dette ? Den veier under 100 gram, om det har noe å si. Sender jeg den i en vanlig konvolutt, eller må jeg benytte meg av en annen mer tungvinn måte ? Har aldri gjort dette før Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hei For en liten tid tilbake så jeg en forumbruker som var på jakt etter å kjøpe en gammel mikrofon, da han hadde ødelagt eller mistet sin. Jeg hadde den mikrofonen han var ute etter, og jeg skal selge den til ham for 100 kr. (Eventuelt kan jeg gi den bort til han for å være litt grei, menmen). Da skal jeg altså sende den i posten til ham. Hvordan gjør jeg dette ? Den veier under 100 gram, om det har noe å si. Sender jeg den i en vanlig konvolutt, eller må jeg benytte meg av en annen mer tungvinn måte ? Har aldri gjort dette før Dra på postkontoret, trekk kølapp, vent på tur, gå i skranken, vis frem mikrofonen du skal sende, si "jeg skal sende denne i posten", la personalet finne frem egnet emballasje og frimerker, betal, fyll ut emballasjen med adresse og navn, legg emballasjen med mikrofonen inni opp i postkassen, gå hjem igjen. Lenke til kommentar
simes Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg troooooor faktisk at foreldrene dine kunne svart på dette spørsmålet også. Evt. de hyggelige damene i skranken på postkontoret som sumptrollet nevnte. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Jeg troooooor faktisk at foreldrene dine kunne svart på dette spørsmålet også. Evt. de hyggelige damene i skranken på postkontoret som sumptrollet nevnte. Joda, men jeg foretrekker å spørre her for å "være sikker" Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 for HW.no kan du stole på vettu! Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Pakk den inn, skriv på adresse, sett på frimerker og post den? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Evt. de hyggelige damene i skranken på postkontoret hyggelige a du Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 (endret) for HW.no kan du stole på vettu! Så klart, stoler på dere vettu btw, takk for svar Endret 28. november 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Noen ganger står de sure kjerringene bare og stirrer på meg i skranken. Lite hjelpsomme er de også. Sure gamle kjerringer skal du lete lenger etter. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 en liten microfon kan du nok sende i en vanlig kofulutt(bolbleplast inni er og annbefale) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå