Gå til innhold

Sende en pakke i posten, hvordan ?

T.F.T

Anbefalte innlegg

Hei

For en liten tid tilbake så jeg en forumbruker som var på jakt etter å kjøpe en gammel mikrofon, da han hadde ødelagt eller mistet sin.

Jeg hadde den mikrofonen han var ute etter, og jeg skal selge den til ham for 100 kr. (Eventuelt kan jeg gi den bort til han for å være litt grei, menmen).

Da skal jeg altså sende den i posten til ham. Hvordan gjør jeg dette ? Den veier under 100 gram, om det har noe å si.

Sender jeg den i en vanlig konvolutt, eller må jeg benytte meg av en annen mer tungvinn måte ? Har aldri gjort dette før :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

For en liten tid tilbake så jeg en forumbruker som var på jakt etter å kjøpe en gammel mikrofon, da han hadde ødelagt eller mistet sin.

Jeg hadde den mikrofonen han var ute etter, og jeg skal selge den til ham for 100 kr. (Eventuelt kan jeg gi den bort til han for å være litt grei, menmen).

Da skal jeg altså sende den i posten til ham. Hvordan gjør jeg dette ? Den veier under 100 gram, om det har noe å si.

Sender jeg den i en vanlig konvolutt, eller må jeg benytte meg av en annen mer tungvinn måte ? Har aldri gjort dette før :p

Dra på postkontoret, trekk kølapp, vent på tur, gå i skranken, vis frem mikrofonen du skal sende, si "jeg skal sende denne i posten", la personalet finne frem egnet emballasje og frimerker, betal, fyll ut emballasjen med adresse og navn, legg emballasjen med mikrofonen inni opp i postkassen, gå hjem igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...