eKoFiSK Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Hei! Kjøpte for en stund siden et ABIT IS7-E S478 I865PE på komplett. Hadde en s478 P4 1.8ghz Willamette fra før og satsa på at den passa, det gjorde den ikke. Så da lurte jeg på om om denne vil fungere på mitt hk. Eller hvis dere har noen andre forslag så mottas de med takk! Og hvilken kjøler bør jeg bruke på denne? En stillegående kjøler altså. Hvilken vifte kan jeg ha sammen meddenne for å få den stille samtidig som den kjøler godt nok. Eller bør jeg heller kjøpe denne? Evt. Lillebroren i Kopper og Aluminium Endret 27. november 2004 av eKoFiSK Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 den passer ja, og hadde jeg vært deg ville jeg sett på storebroren til XP90, XP120! har akkurat bestilt den med en 120mm vifte! gleder meg til jeg får den=) Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Har du noen vifte og anbefale da, gjerne en 92mm og en 120mm Og bør jeg kjøpe no spesiell kjølepasta (arctic silver elns?) Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 ehh har du vært borti intel før?? alle intel er boxed så det følger med vifte de fleste viftene til intel er ganske bra og stillegående personlig ser jeg ikke noen grunn til å kjøpe en vifte utenom for 500-1000 kr med mindre du skal overklokke enormt eller har tenkte å bruke mye penger på å få en tilnærmet lydløs system Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå