Schnickaschnicka Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Er denne mobilen bra. Lurer på om den er god nok for en 15 åring? eller er den heller dårlig? Lenke til kommentar
muffe Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hvis du vil ha hjelp til å velge ny mobil er det nok lurt å spesifisere hva du skal bruke den til, hvilke krav du setter, hva du legger vekt på osv. Alderen har ingen ting med hva slags mobil som passer for deg. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Siden du har valget mellom den og A925, ville jeg valgt A925 Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 god batterikapasitet. blåtann. god skjerm og vga kamera. (begge mobilene er like i funksjoner) Men motorola a925 er litt for stor, og har dårlig batterikapasitet. Jeg kommer til å ringe, sende sms, spille og ta bilder ganske ofte. hvem av de to bør jeg velge? Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 jeg må svare innen i morgen så jeg trenger svar fort. Ps: jeg mener ikke mase Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 er kanskje vanskelig for å folk å svare ettersom ingen av dem er for salg i Norge. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 http://tinyurl.com/54kpk Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Dette er en sak der det er passelig umulig å hjelpe deg med når du ikke kan pressisere dine behov. For alt jeg vet så kan du jo sikkert klare deg med en telefon du finner på rimi.... Venligst bruk malen som står i min signatur, eller på en annen måte spesifiser behovene dine. For å råde deg til å kjøpe noe nå, uten noe kunnskap om deg og dine behov blir bare spekulasjoner. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 jeg tror ikke jeg har sagt godt nok ifra. Jeg trenger ikke lage den malen, jeg har valget mellom nec e616, og motorola a925. Jeg velger da nec e616 fordi motorolaen er for stor og har dårlig batterilevetid. Men det jeg kommer til å bruke nec'en til er bilder, blåtann, sms, og ringe. Passer den bra til meg da? http://tinyurl.com/54kpk Lenke til kommentar
Algron Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hvordan kamera har den? Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 vga kamera. 640x480 Lenke til kommentar
Algron Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hvordan kamera har a925? Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 vga den og (motorola a925) men jeg har lest noen anmeldelser av vanlige folk, og mange er superfornøyde, mens på den andre siden, mange er misfornøyde. men motorolan er utelukket. den er for stor og har dårlig batteri Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 bilder, blåtann, sms, og ringe. Passer den bra til meg da? Er dette dine primær krav/behov til en telefon så vil nok Nec'en duge, og andre mer ordinære telefoner... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 kan jeg bare spørre hvorfor du har tre poster som omhandler dettte her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå