Gå til innhold

Når får eg Pulse rifle?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fant den i en jernbane vogn rett før du kommer til opprørs styrkene der du får strand buggyen. Trodde først jeg hadde fådt våpne for tidlig og at det ikke fantes ammo til den, til jeg kom i skuddveksling med en arme av combine armour force.

Diggbart våpen, 1 shot kill. Gleder meg til MP mod for HL2, da skal jeg ha tak i det våpne med en gang :p

Lenke til kommentar
Jeg fant den i en jernbane vogn rett før du kommer til opprørs styrkene der du får strand buggyen. Trodde først jeg hadde fådt våpne for tidlig og at det ikke fantes ammo til den, til jeg kom i skuddveksling med en arme av combine armour force.

Diggbart våpen, 1 shot kill. Gleder meg til MP mod for HL2, da skal jeg ha tak i det våpne med en gang :p

I co-op delen kommer vel de to spilerne til å drepe hverandre for å få det :p

Lenke til kommentar

Diggbart våpen, 1 shot kill. Gleder meg til MP mod for HL2, da skal jeg ha tak i det våpne med en gang  :p

I co-op delen trenges det ikke våpen, combine soldatene blir så redd når de ser 2 Gordon Freman, legger ned våpnene og springer.

1 Gordon = trouble

2 Gordons = double trouble

Foresten, noen som vet når det kommer et coop mod?

Lenke til kommentar

Diggbart våpen, 1 shot kill. Gleder meg til MP mod for HL2, da skal jeg ha tak i det våpne med en gang  :p

I co-op delen trenges det ikke våpen, combine soldatene blir så redd når de ser 2 Gordon Freman, legger ned våpnene og springer.

1 Gordon = trouble

2 Gordons = double trouble

Foresten, noen som vet når det kommer et coop mod?

XD :tease: Forhåpentligvis kommer det snart en co-op del. Men Valve proriterer heller MP :thumbdown:

Lenke til kommentar

det var der jeg fant den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...