henbruas Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Emne navnet sier alt... Lenke til kommentar
amstaf85 Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 hvis jeg ikke tar feil, får du den når du kommer til Nova Prospekt? (fengslet) De aller fleste vaktene er bevæpnet med det der Lenke til kommentar
Coaxmetal Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg fikk den av en vakt like etter at jeg kom opp av gruvene etter ravenholm. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Hvem av dere har rett her? Lenke til kommentar
Cosmic^ Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg fikk den samme sted som Coaxmetal. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg fikk den samme sted som Coaxmetal. Meg og. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Jeg fikk den av en vakt like etter at jeg kom opp av gruvene etter ravenholm. Dreper du en combine som har den eller er det en opprører som gir den til deg? Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Den ligger inne i en brennende conteiner rett etter gruvene. Det er kasser inni den, så bare trekk ut en av kassene med gravity gun og der ligger den Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg fikk den av en vakt like etter at jeg kom opp av gruvene etter ravenholm. Dreper du en combine som har den eller er det en opprører som gir den til deg? Jeg knerta en combine og stjal det. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg fant den i en jernbane vogn rett før du kommer til opprørs styrkene der du får strand buggyen. Trodde først jeg hadde fådt våpne for tidlig og at det ikke fantes ammo til den, til jeg kom i skuddveksling med en arme av combine armour force. Diggbart våpen, 1 shot kill. Gleder meg til MP mod for HL2, da skal jeg ha tak i det våpne med en gang Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Jeg fant den i en jernbane vogn rett før du kommer til opprørs styrkene der du får strand buggyen. Trodde først jeg hadde fådt våpne for tidlig og at det ikke fantes ammo til den, til jeg kom i skuddveksling med en arme av combine armour force. Diggbart våpen, 1 shot kill. Gleder meg til MP mod for HL2, da skal jeg ha tak i det våpne med en gang I co-op delen kommer vel de to spilerne til å drepe hverandre for å få det Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg fant den i en jernbane vogn rett før du kommer til opprørs styrkene der du får strand buggyen. Trodde først jeg hadde fådt våpne for tidlig og at det ikke fantes ammo til den, til jeg kom i skuddveksling med en arme av combine armour force. Diggbart våpen, 1 shot kill. Gleder meg til MP mod for HL2, da skal jeg ha tak i det våpne med en gang I co-op delen kommer vel de to spilerne til å drepe hverandre for å få det I co-op delen trenges det ikke våpen, combine soldatene blir så redd når de ser 2 Gordon Freman, legger ned våpnene og springer. 1 Gordon = trouble 2 Gordons = double trouble Foresten, noen som vet når det kommer et coop mod? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Jeg fant den i en jernbane vogn rett før du kommer til opprørs styrkene der du får strand buggyen. Trodde først jeg hadde fådt våpne for tidlig og at det ikke fantes ammo til den, til jeg kom i skuddveksling med en arme av combine armour force. Diggbart våpen, 1 shot kill. Gleder meg til MP mod for HL2, da skal jeg ha tak i det våpne med en gang I co-op delen kommer vel de to spilerne til å drepe hverandre for å få det I co-op delen trenges det ikke våpen, combine soldatene blir så redd når de ser 2 Gordon Freman, legger ned våpnene og springer. 1 Gordon = trouble 2 Gordons = double trouble Foresten, noen som vet når det kommer et coop mod? XD Forhåpentligvis kommer det snart en co-op del. Men Valve proriterer heller MP Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Pusur1993: Hvorfor ikke bare spille helt til du finner den? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg fant den i en jernbane vogn rett før du kommer til opprørs styrkene der du får strand buggyen. Trodde først jeg hadde fådt våpne for tidlig og at det ikke fantes ammo til den, til jeg kom i skuddveksling med en arme av combine armour force. Diggbart våpen, 1 shot kill. Gleder meg til MP mod for HL2, da skal jeg ha tak i det våpne med en gang det var der jeg fant den. Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Kan noen legge inn et bilda av Pulse Rifle en. er litt usikker på hvilken det er nå Lenke til kommentar
Cs-mannen Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Her er et bilde Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 den dreper ikke på et skudd da. ikke hos meg, 3-4 sier vi. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Her er et bilde I love to se that weapon! Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 den dreper ikke på et skudd da. ikke hos meg, 3-4 sier vi. Sekundær angrepet dreper på ett skudd... Men siden maks ant. ammo til sekundær er 3, så er jeg enig at jeg ville ikke regnet det som et "one shot, one kill" våpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå