Mattlakk Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hei.. jeg prøver å installere nytt theme til litesteppen min.. når jeg velger "install" så får jeg denne erroren LiteStepDir found: [E:\Litestep] PersonalDir found: [E:\Litestep\profiles\Ola\personal] ThemesDir found: [E:\Litestep\profiles\Ola\themes] LSThemeInstaller running from: [E:\Litestep\utilities\LSThemeInstaller.exe] parameter to LSThemeInstaller: [] SETTINGS: setting LiteStep Theme Installer options... INSTALL: will attempt to install theme from archive: [E:\Litestep\Themes\04 - ParallexTropical.zip] decompression of theme archive succeeded, continuing root directory of theme found: [Themes] [Themes\theme.rc] not found THIS THEME IS NOT OTS2 COMPLIANT!! (http://o-t-s.sf.net/) PLEASE HELP LITESTEP TO MOVE FORWARD. USE AND DEVELOP OTS2 COMPLIANT THEMES!!!! ERROR: [Themes\step.rc] not found, exiting theme was not installed Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Har fått det til.. takk for hjelpen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå