Boralis Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jepp , amd vil nok ikke slutte å ha hk med agp på lange tider enda og det siste som forsvinner av dem blir nok socet 939 . Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Vil ha en Socket som kan oppgraderes (som ikke "stenges") slik at jeg slipper å bytte hovedkort neste gang jeg skal oppgradere Akkurat nå virker det som det skjer veldig mye så sjansen på å kjøre seg fast er stor. Tenker spesielt på PC2 ram (DDR2) som har kommet på markedet i et utall varianter, men som svært få/ingen hovedkort støtter enda. Disse er foreløpig dyrere og ikke noe særlig raksere, men DDR2 kommer til å dra kraftig fra DDR1 om noen måneder. Så kommer det SATA II disker, men det er ikke så farlig om man blir stående utenfor. Selv har jeg greid meg med 2 hovedkort siden 97, Det første BX kortet og nå det første K4 kortet. Neste kort blir trolig 939 sockel med støtte for DDR2. si typ halvt år / år så tror jeg deg.. ddr2 er i dag lik om ikke tregere en vanlig ddr, og dessuten utrolig mye dyrere.. tar en stund før produsentene får fikset dette.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå