Dafe Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 I det siste har jeg hatt store problemer med internettilkoblingen min. Jeg fikk Lyse 4Mbit for en uke siden, og alt virket kjempebra de to første dagene. Etter det har hastigheten variert veldig. Jeg har målt alt fra 120 Kbit til 5Mbit i overføringshastighet. Noen ganger faller jeg ut av online-spill eller IRC fordi linja ble brudt. Jeg har også problemer med å surfe på nettet da jeg enten får opp siden på et brøkdel av et sekund, mens andre ganger må jeg vente i 2 min. Hva skjer? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hvilken port på hjemmesentralen kjører du nettlinja gjennom? Har du trådløst utstyr? Er du tiloblet via en router? Ligger "stabilt" på 6-7MBit her selv. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 I det siste har jeg hatt store problemer med internettilkoblingen min. Jeg fikk Lyse 4Mbit for en uke siden, og alt virket kjempebra de to første dagene. Etter det har hastigheten variert veldig. Du har et oppegående antivirusprogram? Du har alt av oppdateringer fra windowsupdate? Kjør en scan her: http://www.pandasoftware.com/activescan/co...n_principal.htm (Antar du kjører win) Lenke til kommentar
Dafe Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Hvilken port på hjemmesentralen kjører du nettlinja gjennom?Har du trådløst utstyr? Er du tiloblet via en router? Ligger "stabilt" på 6-7MBit her selv. Jeg falt nettopp ut av internet helt og holdent, klarte ikke komme inn igjen før nå Men som svar på ditt innlegg: #1 Jeg vet ikke, hvordan kan jeg sjekke dette? #2 Nei #3 Ja, denne, men jeg er ikke tilkoblet den trådløse antennen Endret 27. november 2004 av Dafe Lenke til kommentar
Dafe Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Du har et oppegående antivirusprogram?Du har alt av oppdateringer fra windowsupdate? (Antar du kjører win) Ja på alle spørsmålene Lenke til kommentar
agvg Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg falt nettopp ut av internet helt og holdent, klarte ikke komme inn igjen før nå Har du prøvd og kjøre uten router? Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 gjør som agvg sier, hvis linjen er stabil da så kan du prøve å oppgradere firmware til routeren. hjelper ikke dette, så må du nok se deg om etter en annen router... Lenke til kommentar
mark Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 heller ikke dumt å ringe lyse/snakke med naboer å høre om andre der du bor har samme problemet har du problemer med TV og TLF og når intenett er nede? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå