Gå til innhold

LOTR: mod til ROME

Anbefalte innlegg

Jepp, men det er nå bare noe jeg mener og tror ;)

Kommer ihvertfall ikke til å spille denne mod'en. Her blir det BfME for alle penga!

ettersom at b4me ikke har fått så alt for brae omtaler noen steder

Jeg vil gjerne at du gir linker til disse stedene. Gamespot har ihvertfall ingen omtale av spillet, ei heller IGN. Så, vennligst link!!!

jeg har bare lest på MW forumet at folk sier at spillet har fått omtaler som gir spillet 7/10 og sånt, ikke at det er så fryktelig dårlig men jeg regnet med at spillet kom til å ligge opp i 9/10

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det jeg mener er at jeg tror det er liten vits i å spille denne mod'en når BfME mest sannsynlig kommer til å bli overlegent bra.  :yes:

Nåja, jeg mener nå at slagene i Total War-serien ligger mye tettere opp mot de i Ringenes Herre-filmene enn de vi får servert i Kampen om Midgard. Jeg synes KoM ligner alt for mye på Command & Conquer, med magisk utplassering av balroger og basebygging (og det er jo ikke så rart, tatt i betraktning at det utvikles av folkene bak C&C: Generals). I TW derimot er kampmotoren basert på nøye gjennomtenkt taktikk, og derfor tror jeg at - dersom man ser bort fra presentasjonen - denne moden vil kunne gjengi slagene fra RH-filmene langt mer autentisk enn KoM vil gjøre det. Vi får vente og se. :)

Lenke til kommentar
det jeg mener er at jeg tror det er liten vits i å spille denne mod'en når BfME mest sannsynlig kommer til å bli overlegent bra.  :yes:

Nåja, jeg mener nå at slagene i Total War-serien ligger mye tettere opp mot de i Ringenes Herre-filmene enn de vi får servert i Kampen om Midgard. Jeg synes KoM ligner alt for mye på Command & Conquer, med magisk utplassering av balroger og basebygging (og det er jo ikke så rart, tatt i betraktning at det utvikles av folkene bak C&C: Generals). I TW derimot er kampmotoren basert på nøye gjennomtenkt taktikk, og derfor tror jeg at - dersom man ser bort fra presentasjonen - denne moden vil kunne gjengi slagene fra RH-filmene langt mer autentisk enn KoM vil gjøre det. Vi får vente og se. :)

Må si meg enig her. RTW kommer nok til å kunne gjengi slahene i rh-filmene bedre i og med at RT.spillene fokuserer på det taktiske i kampene, og ikke hvem som greier å skaffe seg flest units fortest.

Lenke til kommentar

Slagene i BfME vil nok bli en del mer action-orienterte enn i 4th age:TW ;)

Blir som å sammenligne boller og kanarifugler, uansett hvor lenge du legger kanarifuglen til heving så vokser den ikke.

Har ikke sett noen LoTR landskap fra 4th age ennå, der ligger jo BfME litt over, de har landskap som ligner mer (mordor, moria), mens 4th age mest sannsynlig må forandre noen av landskapene fra rome.

Gleder meg til begge jeg :yes:

Lenke til kommentar
Gleder meg til begge jeg :yes:

word :thumbup:

men som sakt ''mange'' ganger før, det er to spill som ikke er så veldig sammenlignbare. men jeg synes ikke utalelsen ''unødvendig'' er på sin plass, siden denne moden ikke kommer til å koste no særlig(eller tar jeg feil å går i dyp depresjon). hvis man allerede har R:TW skjønner jeg ikke vitsen med å IKKE laste ned denne moden :D

Lenke til kommentar
nei... det er jo nesten ingen LOTR mods til Wc3, berre brett som Helms Deep, Minas Tirith, og dei er ikkje så mykje å føre sak mot...

det er en del mods til wc3. the battle for middle earth er det mange av, ikke no mindre av the minas tirith modene heller akkurat. hero wars mods fins det. 3-4 forskjellige helms deep mods osv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...