Gunfreak Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 her jobber de for fullt med en über lotr mod. http://www.twcenter.net/forums/index.php?showtopic=14700 Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Kult! Ante ikke at det var mulig å modde RTW, eller er det bare modding av alle teksturer og den slags som ligger inne i installasjonsmappen? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Aaah, har venta på info Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 det går vel ikke an å modde demoen? :!: Lenke til kommentar
havfal Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 oioioi, hvor kult blir ikke dette:D Lenke til kommentar
arlion Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) hmm virket bra den modden der, vet ikke om grafikken på de bildene var tona ned litt men det virket jo litt firkantet og orcene var ganske stygge, noe de vanligvis er men dere skjønner sikkert hva jeg mener, ellers har jo denne modden et gigantiskt potensiale, noen av de kavaleri unitene så utrolig kule ut. gleder meg til mer info og en alpha test eller noe av modden kommer, gleder meg til by kamper da, tenk et enormt angrep på minas tirith rome style før jeg klaga skulle jeg sett litt på de andre sidene, hehehe easterling monkene så veldig bra ut. kjemper mot ikke helt fullførte gondorske soldater. Endret 27. november 2004 av arlion Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Trodde ikke spillet kunne bli kulere Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Det så bare dødskult ut, gleder meg til den kommer ut. Kommer til å teste den ut med en gang. Et mye bedre alternativ enn War of the Ring hvis du vil spille et strategi spill med LOTR verdenen, krigere osv. Er enig med at orkene var veldig rare, men det var bare ansiktet da Endret 27. november 2004 av DaRe_deVIl Lenke til kommentar
ttt Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 det går vel ikke an å modde demoen? :!: det har vel komt nokon moder til demoen og. Lenke til kommentar
Kim Roger Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) wow! den modden så utrolig rå ut ass! gleder med til den kommer, bare kjipt at de folka sa at det kunne ta mange måneder edit: leif Endret 27. november 2004 av Kim Roger Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 For å være helt ærlig synes jeg dette er en "unødvendig" mod. LOTR:BfME kommer jo nå snart, denne mod'en vil nok ha liten sjans mot det spillet Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Nåja, i BFME snakker vi jo noen hundre soldater, i RTW : LOTR snakker vi tusenvis Lenke til kommentar
Kim Roger Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 ettersom at b4me ikke har fått så alt for brae omtaler noen steder så tror jeg at denne modden blir bedre enn b4me, men uansett sier jeg ikke at b4me blir dårlig Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jepp, men det er nå bare noe jeg mener og tror Kommer ihvertfall ikke til å spille denne mod'en. Her blir det BfME for alle penga! ettersom at b4me ikke har fått så alt for brae omtaler noen steder Jeg vil gjerne at du gir linker til disse stedene. Gamespot har ihvertfall ingen omtale av spillet, ei heller IGN. Så, vennligst link!!! Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 det har vel komt nokon moder til demoen og link? Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Dette ser ut til å bli ein knall mod! Lurer på korleis dei kommer til å fikse gameplayet i det... God vs Evil eller alle mot alle? Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Unødvendig? Var vel en litt merkelig uttalelse. Jeg kommer til å spille både LoTR:BFME og denne modden, og er ganske sikker på at de gir helt forskjellige opplevelser. Det er også snakk om to forskjellige storyer, om du leser hva teamet sier kan du se at dette vil foregå nesten 150 år etter Saurons fall. En annen forskjell er og TW's økonomiske og diplomatiske del, i BFME kan du (såvidt jeg har forstått) bare forflytte tropper mellom slagene. Men for all del, du har rett i at BFME ser ut til å bli et morsomt spill, og jeg venter i spenning Men jeg synes IKKE at en LoTR mod til Rome er unødvendig Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Unødvendig? Var vel en litt merkelig uttalelse. Jeg kommer til å spille både LoTR:BFME og denne modden, og er ganske sikker på at de gir helt forskjellige opplevelser. Det er også snakk om to forskjellige storyer, om du leser hva teamet sier kan du se at dette vil foregå nesten 150 år etter Saurons fall. En annen forskjell er og TW's økonomiske og diplomatiske del, i BFME kan du (såvidt jeg har forstått) bare forflytte tropper mellom slagene. Men for all del, du har rett i at BFME ser ut til å bli et morsomt spill, og jeg venter i spenning Men jeg synes IKKE at en LoTR mod til Rome er unødvendig Hvis du leser innlegget mitt skrev jeg "unødvendig". Ingen mod'er er unødvendige, men det jeg mener er at jeg tror det er liten vits i å spille denne mod'en når BfME mest sannsynlig kommer til å bli overlegent bra. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Så lekkert ut dette her. Kommer jo til å bli drit kult. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 link? www.twcenter.net dette er bare små mods da, som gjør at man kan spille som romer i det historiske slaget og galler i læringsslaget f.eks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå