orginal Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hvis man er så uheldig at man bøyer noen pinner på prosessoren, har det noe å si, hvis man bøyer de tilbake slik at de er helt rett? Jeg gjorde nemlig det på en AMD 64 3000+ (Winchester).... Lenke til kommentar
Pels Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hvis du har bøyd dem forsiktig tilbake har det lite å si. Den AMD'en funker vel? Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg har selv klart å prestere å bøye pinnene på min P4 cpu. Da var det bare å bøye dem så rett som mulig å sette cpuen på plass igjen. Det verste som kan skje er at en pinne knekker, for da er cpuen ødelagt. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 jeg har bøyd mange pinner, helt ufarlig um du klarer å bøye de tilbake . hvis de knekker er det værre, da må du ty til sinnsyke lodde-skillz Lenke til kommentar
Cerb Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Tror du mister garantien på prosessoren din vist du bøyer noen pinner selv Lenke til kommentar
prinsen Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 dette har jeg vært borti flere ganger i gamle dager p2,p3...... er mange pinner bøyd,er det bare å bruke ett kredittkort eller tilsvarende mellomrom,og dra kortet fram og tilbake til alle er rette.det er tolmodighetsarbeid og kan ta tid....ingen vits i å forsøke å presse den på plass før alle er helt rette.. lykke til mvh ove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå