Gå til innhold

Admin passord


Anbefalte innlegg

Quote:


Den 2002-05-31 04:38, Hans Erling skrev:

Dette hjelper deg lite, men en kamerat av meg har en diskett som du kan bruke til å bytte admin passord i win XP. Du booter fra denne og bytter passordet til det du vil... Bra ikke alle har denne da :smile:


 

noen vet ikk hva de snakker om ja? :lol:

denne disketten lager du som administrator, i tilfelle du skulle glemme passordet... Disketten fungerer kun på den ene pc'en den er laget på, det får være grenser på hvr dumme windows folka kan bli... selv hadde jeg en slik diskett, og måtte seff teste den med en kamerat, det virket ikke...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-05-31 09:40, {CyberWhore} skrev:


noen vet ikk hva de snakker om ja?
:lol:
denne disketten lager du som administrator, i tilfelle du skulle glemme passordet... Disketten fungerer kun på den ene pc'en den er laget på, det får være grenser på hvr dumme windows folka kan bli... selv hadde jeg en slik diskett, og måtte seff teste den med en kamerat, det virket ikke...



 

Hvorfor det?? Det finnes et utall "password recovery" disketter som resetter passordet på en NT/2K maskin...

 

Tror du skal være en smule mer forsiktig med hva du sier

 

Quote:



Bytt administratorpassordet:



Les instruksjonene nøye. Lykke til


 

Dette er et eksempel på en slik diskett

Lenke til kommentar

ERD commander er drit tøft.. bytta admin passord på maskiner i klasserommet.. heh noe baluba her når ingen klarte å logge inn som administrator... :grin:

 

Konklusjon: ERD Commander 2002 fungerer utmerket, dytt i cd'a og la den gjøre jobben sin, og vips mekke nytt passord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...