Estereo Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg har solgt en K700 som jeg ikke fikk kvittering fra han jeg kjøpte den av. Problemet er at han maser jo selvfølgelig på kvitteringen sin. Husker det var et net com merke på siden, det vil si at alle telenor butikker er utelukket. Har ringt fem telebutikken (som fører net com) sjapper i oslo, å de har sjekket imeinr på de k700 som har blitt solgt der, uten hell. Er det noen annen måte jeg finne det ut på tro? Takker for svar Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg har solgt en K700 som jeg ikke fikk kvittering fra han jeg kjøpte den av.Problemet er at han maser jo selvfølgelig på kvitteringen sin. Husker det var et net com merke på siden, det vil si at alle telenor butikker er utelukket. Har ringt fem telebutikken (som fører net com) sjapper i oslo, å de har sjekket imeinr på de k700 som har blitt solgt der, uten hell. Er det noen annen måte jeg finne det ut på tro? Takker for svar husker du ikke hvor du har kjøpt mobilen din? Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Det er desverre ikke det Lenke til kommentar
Estereo Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 BIG BOY: he-he.. jeg kjøpte den av en som skulle sende meg kvitt. men som aldri... ja. osv du skjønner sikkert. Noen som kan alle butikkene som fører net com i Oslo (vet den er kjøpt der) eller, er jo en liten ringe- runde jeg må igjennom. Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) hehe ja nå skjønner jeg (bedre iallefall) ble forvirra av denne delen (tror jeg): Jeg har solgt en K700 som jeg ikke fikk kvittering fra han jeg kjøpte den av. Problemet er at han maser jo selvfølgelig på kvitteringen sin. Endret 27. november 2004 av Big-Boy Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Du kan sende en mail til feks Dangaard, www.dangaard.no er du heldig har de solgt den til en forhandler, og da kan de finne ut hvem det er... Ikke noe stress den veien, med mindre de har kjøpt den fra andre da... Dangaard er den strøste på salg til Netcom butikker... Lenke til kommentar
Estereo Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Big-boy: Skjønner at det var litt vanskelig å tyde, ser jo nå at det var helt latterlig klønete skrevet. Lenke til kommentar
galant Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hvis mobilen ble kjøpt med netcom, så kan du spørre de hvor tlf ble utstyrsendret... Så kan de si det.. Hvis den er kjøpt uten ab, så kan du snakke med dangaard eller telefast eller avantel. Men husk hvis det er netcom merke på siden, så kan den være profiliert med netcom ( dvs lagt inn WAP / MMS ) ellers så er den låst... Håper at dette er til noe hjelp.. Lykke til med jakten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå