KosmoBeast Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg prøver fortvilt å spille nfsu2, men ca hvert minutt henger maskinen seg i 10 sekunder før spillet kjører videre...dette er utrolig plagsomt... noen som vet hva det skyldes? Kan d være skjermkorte? Gainward 6800LE Gigabyte K8NS Ultra Amd 64 3200+ 1024 MB OCZ DDR RAM WD RAPTOR 80 gig Lenke til kommentar
DanThaMan Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Kanskje det er noe galt med en av RAM brikkene.. Hadde nesten samme problemet selv, bare at det skjedde ikke så ofte og måtte jeg skru av og på dataen. Jeg kjøpte meg ny og bedre RAM. Etter det har ikke jeg hatt noe problem, men det er jo ikke sikkert det er det som er galt hos deg!?! Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 prøvd å defragmentere hd? tviler på at det er skjermkort... Lenke til kommentar
KosmoBeast Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 prøvd å defragmentere hd? tviler på at det er skjermkort... Kjøpte nye deler, og satte sammen maskinen for ei uke siden...det er en helt ny installasjon av alt.... Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 uansett lønner det seg å ta ein defragmentering etter install.. hadde problem i hl med at de hakka masse pga lyder og slikt... vart kvitt det meste etter defragemntering... det tar jo ikkje lang tid å gjere det so det er jo betre å feile enn å klø seg i hovet utan å prøve Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Kjøpte nye deler, og satte sammen maskinen for ei uke siden...det er en helt ny installasjon av alt.... Siden det er en ny pc, har du huska og instalere alle driverene. da mener jeg også hk drivere og alt som heter drivere som fugte med cdene til hk ? Lenke til kommentar
KosmoBeast Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Kjøpte nye deler, og satte sammen maskinen for ei uke siden...det er en helt ny installasjon av alt.... Siden det er en ny pc, har du huska og instalere alle driverene. da mener jeg også hk drivere og alt som heter drivere som fugte med cdene til hk ? oh yeah...har oppdatert driverne fra hjemmesida til gigabyte... nå prøvde jeg drivercleaner til skjermkortet og installerte nye drivere...samme drittn skjer Lenke til kommentar
KosmoBeast Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Tror jeg har funnet problemet..... Disabla Norton Antivirus Auto-protect... Nå ser det ut til at det kjører greit! Lenke til kommentar
KosmoBeast Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Jeg fant problemet... hadde montert kjølern til skjermkortet feil...så temperaturen lå opp mot 127 grader..... monterte den rikti så nå har jeg en temp på 45 grader...og spill funker.... man lærer så lenge man lever Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg fant problemet...hadde montert kjølern til skjermkortet feil...så temperaturen lå opp mot 127 grader..... monterte den rikti så nå har jeg en temp på 45 grader...og spill funker.... man lærer så lenge man lever ojoj, stakkars gpu.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå