orelse4054 Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hei! Har tenkt å kjøpe Logitech Z-5500... Men jeg lurte på om jeg kunne bruke disse som høytalere på "(stereo) annlegget mitt" + datamaskinen. Liksom at jeg kan ha de koblet til begge deler? Går dette an? Isåfall hvordan? Jeg skal koble de til forsterkeren og til pc'en... Noen som vet hvordan jeg kan gjøre dette viss det er mulig? Mvh. "Me" Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 tror ikke det er mulig, men hvis du har en splitter kan det vel relativt gå greit. Men jeg er ikke sikker. Lenke til kommentar
orelse4054 Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Oki! Snakte med en venn, han har Logitech Z-5500 i en brosjyre sa han at det ikke skulle bli koblet opp mot en forsterker, dette er da pga. det allerede er innebygd en forsterker ifra før... Han sa også at det er 3 utganger ifra den der "display" dingsen, den ene vil jeg da ha til datamaskinen, den andre til dvdspilleren og den siste til tv... Til datamaskinen er grei, der er det allerede en kabel da seff... Til DVD spilleren en Digital Audio kabel? (Hvor mye koster dette sånn ca. pr meter? og hvor?) Til TV en Scart som blir omgjort til en Digital Audio kabel? er det noen kabler som er slik? På Tv har jeg bak 3 Scart innganger, foran er det sånn Audio input (rød og hvit (hvir og rød)) Noen som vet hva og hvordan jeg skal greie og koble dette??? Lenke til kommentar
delfin Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) PC -> Coax DVD -> Optisk TV -> en av de 3 minijackene edit: wooops...kom borti enter... Endret 27. november 2004 av pifler Lenke til kommentar
orelse4054 Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Takk! [TV -> en av de 3 minijackene] ??? Hva mener du med det? Hvor får jeg kjøpt disse kablene som ble nevnt da? Clas Ohlson? Elkjøp? Lenke til kommentar
wiak Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 PC -> CoaxDVD -> Optisk TV -> en av de 3 minijackene edit: wooops...kom borti enter... det er optisk på pcen også S/PDIF utgangen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå