Testo Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 vilket pet har dere tenkt å ha? Er litt søtt med en panda da... drar den damer tro?? " hei vil du kose llitt med pandan min?".... Lenke til kommentar
Nikerym Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 det er ganske optimistisk å tro at WoW i det heletatt drar damer.. Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Skal ha Mini-Diablo tror jeg Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Blir vel en mini-diablo. Den ser så barsk ut! Litt O/T: Mini-diablo er tatt fra Diablo1/2. Mini-zerglingen er tatt fra StarCraft. Hvor kommer mini-panda'en fra? Lenke til kommentar
Elerion Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 WC3 har Pandarens (Intelligente pandaer på to ben), det er det nærmeste du kommer en Panda i et annet Blizzard-spill tror jeg. Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Rart de ikke hadde med sauer, siden det virker egentlig som blizzard sitt farvoritt dyr.. Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg vil ha en ku for pokker. :!: Lenke til kommentar
Elerion Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Rart de ikke hadde med sauer, siden det virker egentlig som blizzard sitt farvoritt dyr.. Hadde blitt forvirrende i forhold til Polymorph, pluss at de finnes som critters i spillet fra før. Disse tre er unike modeller Lenke til kommentar
ccalz Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 når vi snakker sauer,noen som har prøvd å sprenge en i world of warcraft? (for den som ikke veit,klikke på den til den sprenger) Lenke til kommentar
Omar Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Jeg vil ha en ku for pokker. :!: Bli tauren female edit: skrifeveil Endret 27. november 2004 av Omar Lenke til kommentar
Elerion Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Funker ikke ccalz Lenke til kommentar
kYpe Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Noen som vet om man må drasse med seg de dyra hele tiden? Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Nei, trodde det var NPC'er som fungerer nesten som managere. Som du kan sette av dyra hos.. Befinner seg som regel rundt inn's om jeg ikke tar skammelig feil. Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Rart de ikke hadde med sauer, siden det virker egentlig som blizzard sitt farvoritt dyr.. Du kan lage en mekanisk sau á la worms sin "sheep" "Engineering -> Sample Engineering Items -> Explosive Sheep -> Summons an Explosive Sheep which will charge at a nearby enemy and explode." (kilde) Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Haha så rått! Skal forøvrig ha minidiablo tror jeg. Fant en robot ekkorn engineer receipt i US beta Edit: Goblin Jumper Cables - Jumper Cables will sometimes be able to shock a dead player back to life. Be warned that they are experimental and may explode. Haha, så genialt Endret 28. november 2004 av M@R7!N Lenke til kommentar
syff Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 vilket pet har dere tenkt å ha? Er litt søtt med en panda da... drar den damer tro?? " hei vil du kose llitt med pandan min?".... du vant. Lenke til kommentar
Pufhead Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jeg skal ha panda jeg for den er så styg så den er kul Lenke til kommentar
Testo Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 vilket pet har dere tenkt å ha? Er litt søtt med en panda da... drar den damer tro?? " hei vil du kose llitt med pandan min?".... du vant. vant hva? diablo set tøff ut ja... men tror flesteparten velger han... synd det ikke er mer å velge i.... Lenke til kommentar
Singularity Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Noen som vet om man må drasse med seg de dyra hele tiden? Ja, du kan drasse med deg de dyra hele tida. De tar opp en plass i inventoryen din - og ser enten us som en kasse eller ett bur. Du høyreklikker for å summone/unsummone dyret. Du kan bare ha en active pet om gangen, men ha alle inventory plassene dine fulle av dyr. CE vil enten gi deg tre esker med henholdsvis en zergling, mini-diablo og en panda i, eller så er det random hvilken du får. Men tror nok du får alle tre. De vil være i inventoryen til characteren din når du entrer verdenen for første gang som lvl 1. Pandaen har en tendens til å falle i søvn hele tiden, også springer den rundt og lukter på de monstra du har drept. Mini-diablo sender opp små skyer med flammer fra tid til annen, men er som alle pets helt harmløs for alt annet enn øya dine. Vet ikke så mye om zerglingen - bortsett fra at de lager rimelig rare lyder når de springer rundt og når andre spillere prøver å trykke på dem. Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) CE vil enten gi deg tre esker med henholdsvis en zergling, mini-diablo og en panda i, eller så er det random hvilken du får. Men tror nok du får alle tre. De vil være i inventoryen til characteren din når du entrer verdenen for første gang som lvl 1. Choose one exclusive pet from three surprise creatures available in-game. Every character you create on your collector's edition account will have this option, so try all three... Det overfor er hentet frå Wow-europe.com , og utifrå slik eg forstår det, så kan ein karakter bare ha eit av dei 3 ekslusive "pet-ene".. Endret 29. november 2004 av zero_time Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå